wonck prive domein openstellen

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
angel
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 109
Lid geworden op: za 25 apr, 2009 10:34
Locatie: Millen(Riemst)

wonck prive domein openstellen

Bericht door angel »

Kan iemand eens uitzoeken als je de beheerder van het terrein inwonck vindt,ik kan verder wel eens een brief sturen of persoonlijk gaan vragen als we mogen rijden zonder politie en al..Ik stel voor iedereen die komt een pasje of iets dergelijks laten maken en de eigenaar een gift/betaling doen en rijden op eigen risico plaatjes plaatsen...
Mooi terrein..laat de politie dan controleren wie een pasje of bewijs heeft en betaald heeft mag rijden anders Niet en je weet de gevolgen..ben streng voor jezelf..dan rijden we langer...
ALLE INFO WELKOM :buig: :buig:
Eat My DUST....
Gebruikersavatar
Sledge Hammer
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: za 02 dec, 2006 13:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

wonck prive domein (openstellen ???)

Bericht door Sledge Hammer »

Joh,

Wij reden er ook regelmatig, het is een prime terrein voor een dag spelen.

De Groeve is eigendom van de vlakbij gelegen cementfabriek CBR .
Het gebruik van quad's, atv's & 4*4's wordt er gedoogd, maar indien je toestemming aan de eigenaar gaat vragen, geven ze NEE.
Het is hun terrein, dus alles wat er daar gebeurt zijn hun in principe verantwoordelijk voor, en kunnen aansprakelijk gesteld worden.
We hebben contact gehad met de plaatselijk gendarmerie, die je van eea op de hoogte stelt en wat wijzer maakt, die hebben ons terug door verwezen naar de cementfabriek.
De mededeling, als CBR het goed vind en zijn officiele fiat geeft, hebben wij er geen probleem mee.
Wij zijn zelf ook aan het schrijven en bellen geslagen, maar je komt niet echt veel verder.

Ik citeer hier een bericht elders gevonden:

Recentelijk werden wij getipt over dit terrein.
Het is door de eigenaar toegestaan, maar er staat op het open hek verboden toegang.
Een groeve, met hele leuke uitdagingen. Nadeel, aan het einde van de middag kunnen er Gendarme's bij het hek staan die de mensen die er uit komen een bon geven. Dan heb je pech.
Dus niet geschikt voor een officieel evenement, wel voor zelf een leuke middag te spelen.
Het hek is stuk, de eigenaar repareert het niet en het maakt hem niks uit zo gaan de geruchten.
Een Belgische groep is bezig geweest er een officieel terrein van te maken, maar het kost gewoon teveel tijd om door te dringen bij de overheden" aldus een bezoeker van onze site.


Ik zou zeggen veel succes ermee, Mvg Sledge Hammer :crosser:
QCNL - Quad Club NederLand
QCNL DE 4x4 QUAD CLUB VAN NEDERLAND, voor en door quad - atv - utv rijders
www.youtube.com/user/QuadClubNederLand/videos
www.quadclubnederland.nl
Plaats reactie