700 quad verbodsborden

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
grizzzly
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: do 18 okt, 2012 20:31
Locatie: Drenthe NL

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door grizzzly »

Tjonge hebben jullie in belgie zoveel rotte appels?
Waarom niet gelijk een complete verbod, o nee de hoge heren rijden zelf auto dat kan dus niet...
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door JdmhatchR »

ja, en ge weet ook wat er met de andere appels gebeurd als er 1 rot is... En dat is met BE aan het gebeuren nu, op alle gebied.
Ik ben benieuwd wat 2013 inhoudt...
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door TheQuadBoy »

Als ik in de buurt van zo'n bord zou wonen, en ik had dan al een quad, dan zou ik gwn 's nachts die borden uit de grond trekken. Simpel zat. Je betaald wegenbelasting, dus je hebt het recht om over de wegen te rijden.
TDI1500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 201
Lid geworden op: za 18 aug, 2012 14:03

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door TDI1500 »

ja voila 300€ verzekring en 130€ taxsen ! hun moeder ja dat ik er niet ga rijden !

binnenkort valse nummerplaat dan maar overal rijden wat het kan en niet kan
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren

2takt <3 !
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door JdmhatchR »

TDI1500 schreef: binnenkort valse nummerplaat dan maar overal rijden wat het kan en niet kan
Sorry, maar als ge de grote wilt uithangen, doet ge dat maar met u eigen nummerplaat...
Als ge zo gaat beginnen, zijt ge niet beter dan de personen die de reden zijn van dat "verbod"
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Jeroen1991 »

:stupid:
Yamaha Raptor 660R!
Robin95
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 689
Lid geworden op: wo 08 jun, 2011 18:35
Locatie: Wellen

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Robin95 »

TDI1500 schreef:ja voila 300€ verzekring en 130€ taxsen ! hun moeder ja dat ik er niet ga rijden !

binnenkort valse nummerplaat dan maar overal rijden wat het kan en niet kan
Moet je echt fier op zijn door dit op QFB te zetten, door cowboys zoals jou is er juist dit verbod...
<3 Yamaha Raptor 350 <3
CVB
Quadrider
Quadrider
Berichten: 352
Lid geworden op: wo 20 feb, 2013 07:46
Locatie: tielt west-vlaanderen
Contacteer:

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door CVB »

ja vind ik ook,
je moest beschaamd zijn om dit te doen, zoek een goed stuk land waar het niet kwaad kan, iov de straten te terorizeren :x :x :verymad:
MVG cvb
KFX 400


hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
TDI1500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 201
Lid geworden op: za 18 aug, 2012 14:03

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door TDI1500 »

CVB schreef:ja vind ik ook,
je moest beschaamd zijn om dit te doen, zoek een goed stuk land waar het niet kwaad kan, iov de straten te terorizeren :x :x :verymad:
ja wat wil je, we betalen taxen en verzekering dan mogen we er niet mee rijden ? :lol:
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren

2takt <3 !
Scrambler500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 162
Lid geworden op: di 10 jan, 2012 08:40
Locatie: Bij mijn quad :-)

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Scrambler500 »

TDI1500 schreef:
CVB schreef:ja vind ik ook,
je moest beschaamd zijn om dit te doen, zoek een goed stuk land waar het niet kwaad kan, iov de straten te terorizeren :x :x :verymad:
ja wat wil je, we betalen taxen en verzekering dan mogen we er niet mee rijden ?

Hang vooral de idioot :verymad: uit en je verkloot het voor iedereen die zich wel aan de regels houdt.
Als je al met een valse nummerplaat rijdt, hoop ik dat de politie je snel tegenhoudt en betrapt... Quad verbeurd verklaren en rijbewijs intrekken. Dat zou je meer dan verdiende straf zijn.

:x
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
Skullsbrusher
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 11 jan, 2013 20:44
Locatie: Kempen Antwerpen

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Skullsbrusher »

Het is nooit niet anders geweest voor de mensen die zich wel aan alle regels houden ,die mogen op den duur niks meer alleen hun Quad in de living zetten om eens naar te kijken .

De Cowboys die zich van niets aantrekken die doen gewoon alles naar de vaantjes voor de andere mensen ,nu vindt ik ook dat je zeker de cowboys uit het verkeer moet halen ,zowel met de auto als motor als met e Quad ,dank zij hen wordt de Quad als gevaarlijk aanzien bij de verzekeringen ,en moet er meer voor betaald worden ,en als er nu nog een extra gek rondloop die straks met valse nummerplaten ga rijden ,yepss dan kunnen wij de Quad aan de haak hangen en dit zou voor mij echt een ramp zijn want ik heb de Quad nodig voor mijn werk daarom dat ik die ook gekocht heb ,en de overige paar uurkes die ik dan vrij heb wil ik ook wel eens gewoon zonder zorgen te moeten maken rijden naar waar ik wil ,en niet steeds met mijn hoofd naar verkeersborden moet zoeken die me vertellen dat ik daar niet mag komen .



Mvg
Skullsbrusher
TDI1500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 201
Lid geworden op: za 18 aug, 2012 14:03

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door TDI1500 »

ja jullie hebben toch wel gelijk, dus laat maar vallen die plannen met die platen.
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren

2takt <3 !
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door saxojet »

doe zoals de flitspalen de fik er mee !! kost hun op den duur een bom geld dus worde ze niet meer geplaatst :D
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
Skullsbrusher
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 11 jan, 2013 20:44
Locatie: Kempen Antwerpen

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Skullsbrusher »

jongens jongens snappen jullie dat nu zelf dat het voor het grootte deel aan die cowboy's ligt het probleem ,en iedereen die zich probeert fatsoenlijk te houden wordt meegestraft ,flitspalen dienen net hetzelfde als verkeersborden ,je moet ze ook respecteren als ze naast de weg staan opgesteld ,en ze verwijderen of vernietigen helpt echt niet onze regering heeft miljoenen ervoor over om mss nog overal in belgié zelfs duizenden borden te zetten met verbod aan quads ,en dit hebben we te danken aan die gasten die aan alles hun laars lappen .
Wordt het eens geen tijd dat we meer met elkaar gaan rijden ,en laten zien dat het wel volgens het boekje kan ,mss krijgen ze in brussel en ander zicht op onze hobby .

mvg
Skullsbrusher
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door saxojet »

miljoenen voor over ? vandaar dat zowat 70% van de flitspalen niet eens werken in belgie !!
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
Plaats reactie