Quad parkeren

...en andere vragen over wet- en regelgeving
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25

Re: Quad parkeren

Bericht door TheQuadBoy »

Haha mooi! Want dat is wel het ideale moment om kennis te maken met een quad.
Zijn dan wel geen utility's volgens mij, maargoed, het zij zo XD

Zal dan eens kijken welk type/merk quad het is
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: Quad parkeren

Bericht door Boncari »

Volgens mij hebben ze daar juist utility's. Ik heb toen iig een keer op een yamaha bruin 250 gereden, volgens mij ook een keer op een beartracker, maar dat weet ik niet precies...

Zorg dat je in een kleine groep zit, desnoods met omkopen. Dan heb je een mooie rit! Anders heb je altijd mensen die het niet bij kunnen houden ofzo. Het is sowieso mooi rijden, maar een beetje door rijden is altijd beter!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25

Re: Quad parkeren

Bericht door TheQuadBoy »

We gaan dan zoiezo al met z'n zessen, dus hoop dat dat voldoende is, om met dat groepje te kunnen rijden.

Verder heb ik een foto gezien en dat was volgens mij een sportquad, of een combinatie ervan

Heb er al zin in! :crosser:
djwireless
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 25 jul, 2010 16:16
Locatie: zwammerdam (ZH)
Contacteer:

Re: Quad parkeren

Bericht door djwireless »

TheQuadBoy schreef:Ik weet dat je een ART gekeurd slot moet hebben idd. ART 4 ofzo dan ja.
Maar is niet te hopen dat er dan toch nog mensen zijn die dat ding zien staan, en er ff op gaan zitten enzo, snijden in het zadel, of krassen maken ofzo...

Nu kan dat bij een auto natuurlijk ook, maar een quad lokt het meer uit denk ik bij de ***aso's :x

Ga trouwens in februari naar egypte met mijn ouders etc, en daar is ook een quadtocht!! Die gaan we waarschijnelijk doen! Hopelijk heb ik dan me autorijbewijs al, zodat ik zelf kan rijden (weet niet of ze daar moeilijk over doen dan)

Zal mijn eerste quadrit/ervaring worden!
andwoord op egypte is nee je mag daar alles heb zelfs kinderen van 12 jaar op een quad zien rijden aleen je mag blij zijn als je een 250cc quad krijgt die vooruit komt heb inmiddels alle woestijn ritten gedaan die je daar kan doen (neem veel water mee heb je nodig met 50 graden)
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
Plaats reactie