omdat je het over mazout hebt neem ik aan dat deze 4x4 enkel off-road (geen kenteken) gebruikt werd, of kan dat ook als je jeep is ingeschreven als landbouwvoertuig ?? ken de wettelijke regels hieromtrend niet echt ma dacht dat tractors ed wel met mazout mochten rijden....
Was vrij creatief mee tanken maar die Patrol stond wel op kenteken.
Moest wel een dag verlof pakken om hem terug in orde te krijgen voor de control.
Heb nooit geen op of aanmerking gekregen. Ook niet dat ik er op de baan mee rond reed.
hoykes ik ben in het bezit van een brute force 650 4*4 en rij er alleen mee op de weg Het verbruik ligt rond de10l Hij iis verzekerd als moto en heb er nog geen dag spijt van
Heb eens terug gerekend en jawel ik zit iets over de 20 liter.
Nl. 22.3 liter per 100 km.
Is redelijk wa maar er moeten dan ook 2 cilinders op draaienen het motorke moet wa power geven ook.
Dan maar een iets of wa meerverbruik.
Het is het een of het ander.
Red King schreef:Zelfde rit gereden als Ad, 10.5 liter met 26" bearclaws.
Dat is nog eens een argument als de "groene" mee tegen houden
Ivo
Ik rij met kawa kfx400 en zo samen met een grizzly 660 een 600 km gereden off road natuurlijk . Wij vielen op geen km na telkens samen op reserve op ongeveer 100 km en als we tankte de kfx 400 rond de 8 a9 L en de grizzly telkens net het dubbele. Maar in de toekomst word het bij mij toch ook nog een grizzly denk . Het is en blijft een hobby en die paar liter benzine per week lig ik ook ni van wakker