2007 LT-Z400
-
Vincenzo
- Quad Expert

we zijn er maar mee aant lachen he mikibike
de reden daarvan is concurentie handhaven.
ik heb eens met iemand van suzuki belgie gebabbeld en da is vooral om een stomloop van bestellingen op te vangen. ze brengen hem nu uit (ongeveer) om dan de bestellingen traag opgang te laten komen. uit het verleden is gebleken als je een model uitbrengt op 1 januari is er een stormloop van bestellingen die ze niet kunnen bijhouden. en nu komt dat traag op gang. er zit daar een hele studie achter
de reden daarvan is concurentie handhaven.
ik heb eens met iemand van suzuki belgie gebabbeld en da is vooral om een stomloop van bestellingen op te vangen. ze brengen hem nu uit (ongeveer) om dan de bestellingen traag opgang te laten komen. uit het verleden is gebleken als je een model uitbrengt op 1 januari is er een stormloop van bestellingen die ze niet kunnen bijhouden. en nu komt dat traag op gang. er zit daar een hele studie achter
het gaat dan slecht met de economie zeggen ze..een stormloop zal de verkoop veroorzaken,zijn dus nog zat mensen die zo ff een nieuwe machine kunnen ophoesten
,knap hoor
(beetje een nederlander zitten stangen,jullie belgen..
..nederlanders steken de belgen toch altijd de gek aan
)
(beetje een nederlander zitten stangen,jullie belgen..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
yahmmy the one
- Quadrunner

-
Vincenzo
- Quad Expert

mikebike schreef:het gaat dan slecht met de economie zeggen ze..een stormloop zal de verkoop veroorzaken,zijn dus nog zat mensen die zo ff een nieuwe machine kunnen ophoesten,knap hoor
![]()
(beetje een nederlander zitten stangen,jullie belgen....nederlanders steken de belgen toch altijd de gek aan
)
ik zou me daar dan even voor willen verontschuldigen bij onze dierbare nooderburen