Crossbanen in Belgie

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 23 okt, 2005 11:28

Crossbanen in Belgie

Bericht door yamaha_764 »

Deze vakantie wil ik eigenlijk een paar dagen achtereen gaan crossen en dan in Belgie. Dus gewoon naar een baan rijden en dan ergens overnachten en de volgende dag weer naar een andere baan toe. Ik wil graag in belgie een paar banen afgaan omdat ik daar nu tijd voor heb. Nu is mijn vraag welke banen zou ik zeker eens aan moeten doen en hoe zit het eigelijk met het verzekeringstechnische werk , ik ben al vaker in belgie wezen rijden en toen zeiden ze gewoon van formuliertje in vullen en je bond verzekered gewoon en half eigen risico ofzo.. O ja ik kom uit nederland en heb wel gewoon trainingsbewijs enzo... maar ik wil gewoon weten of ik ook nog iets apart in belgie moet halen voor verzekering of gaat dit gewoon via MON ?

Alvast bedankt,
Guus
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Genk en Neeroeteren liggen vlak bij mekaar, deze MOET je allebei gedaan hebben.

Helicine is ook een aanrader, en Hondapark ook, maar deze laatste is nogal duur (20€ als ik me niet vergis)

OP de andere plaatsen is 't 10-12€, en dan mag je rijden.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
yamaha4life
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 25 jan, 2004 16:43
Locatie: opoeteren
Contacteer:

Bericht door yamaha4life »

Hondapark stelt nx voor om met de quad te rijde, veel te duur voor wat het is. Wegblijven dus!


En het is bij mijn weten allemaal op eigen risico.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk

DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

En Lille vind ik zelf ook echt een mooie baan! Gave tafels, soms een beetje smal maar voor de rest een gave baan om echt te leren springen.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

AlfA schreef:Genk en Neeroeteren liggen vlak bij mekaar, deze MOET je allebei gedaan hebben.

Helicine is ook een aanrader, en Hondapark ook, maar deze laatste is nogal duur (20€ als ik me niet vergis)

OP de andere plaatsen is 't 10-12€, en dan mag je rijden.

vraagje

als je nu beslit midden volgende week bam ! ik ga naar dat crossparcour geraak je daar zo binnen of moet je dit op voorhand telefonish reserveren ofzo ... ?

is dat zo als in de parking :p passeren aan de kassa en bomeke gaat omhoog ? hhaha :mrgreen:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Helemaal juist, naartoe gaan, otto parkeren voor de inkom, betalen, binnenrijden, en crossen maar :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 23 okt, 2005 11:28

Bericht door yamaha_764 »

Bedankt voor alle reacties, sorry dat ik laat reageer maar ik ben al een weekje op vakantie geweest. Ik zat zelf ook al aan neeroeteren te denken en helicene maar als ik het goed begrijp raden jullie hondapark een beejte af ? En in belgie rijd je dus altijd op eigen risico ? Kan ik geen daglicentie ofzo aanvragen voor verzekering ?

Groeten,
Guus
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Ik vind Hondapark juist een heel fijn parcours om te doen, zitten ook veel jumps in en een paar snelle bochten!
Plaats reactie