Zijn er soms mensen die dergelijke verankering(en) hebben of zijn er betere op de markt .
Ik heb nog even tijd om iets te zoeken (+- 4weken) maar begint toch stilletjes tijd te worden
Hopend op jullie ervaringen ...
Grtz Dirk

cor schreef:ik heb die verankering en naar mijn mening zit dat goed vast want na dat je de bouten aangedraaid heb sla je een kogeltje
in de kop en die krijg je er volgens mij niet meer uit
Ja zoiets had ik ook gedacht om het zelf te maken maar ik zit met 1 probleem dan .Ze komen de chape gieten in 1 keer dus ja ..zit ik hiermee in de knoop natuurlijkairwolf schreef:wel dirk je kan ook zoiets in de aard van 72_mrd zelf maken of laten maken
ik vindt zijn gedacht heel goed!

Nu is het een laag beton en daar komt nog een laag chape (gepolierde) op van +- 10 cm als ik me niet vergis,dus komt geen vloer meer op te liggen.Dus als ik het goed voor heb kan eigenlijk deze laag beton dienen om alles vast te boren72_mrd schreef:Ik zal morgen een foto maken . Van de ring heb er nog een liggen.
Wat ga je op de chape leggen tegels of ? En wat zit er onder de chape ? Gewoon zand of iets anders ?
Want anders kan je het oog in een blokje beton gieten en zo in zit het ook vast en kan je het gewoon inchappen.