Dual FP uitlaat

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Blackout
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 18 mar, 2009 12:47

Dual FP uitlaat

Bericht door Blackout »

Hey,

Iemand enige ervaring met de dubbele FP uitlaat?
Heb een testje gezien op moddedraptor.com waarbij ze dubbele en enkele uitlaten vergelijken en de dual barker komt zowat als winnaar uit de test. (voor geïnteresseerden: linkje)
Spijtig genoeg vind ik geen testen met de FP uitlaat dus vraag het daarom hier eens.

Thx Guys
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Dual FP uitlaat

Bericht door yamahakoppel »

fp is een belgische uitlaat ga je niks van vinden op een amerikaans forum de dubbele fp heeft met twinair filter en powerbox, 9 PK winst ik weet dat een duel barkers meer koppel heeft onderin dan de FP persoonlijk vind ik de sound van een amerikaanse uitlaat mooier een diep zwaar geluid, FP is scherper
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
muisje
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: do 12 feb, 2009 17:52
Locatie: balen

Re: Dual FP uitlaat

Bericht door muisje »

bedankt voor de link
ik ben ook aant kijken voor een dubbele uitlaat , maar ik ben er een echte noob in . :verymad:
ik zou echt niet weten welk merk t beste is (voor een goed vermogenwinst en een mooie sound )
t mag wa geld kosten hoor .
bestellen uit amerika heb ik nog nooit gedaan . mss iemand die dat voor mij wilt doen ?
btw ik weet dat t hier niet om z'n plaats staat hoor maar zittn denk ik met een beetje hetzelfde probleem) :p
Blackout
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 18 mar, 2009 12:47

Re: Dual FP uitlaat

Bericht door Blackout »

Op raptorforum.com wordt er veel gepraat over tech quad shop, das ook een sponsor van de site.
Naarschijnt goede prijzen en verzending naar overal.
Heeft ook een ebayshop, maar hier de link naar hun website: http://www.tqsatv.com/.

Daar kan je die dual barker bestellen en prijs valt goed mee door lage dollar, €574 zonder verzending.


Maar dus terug over de FP nu ;)

9pk winst met de FP, en hoeveel met de Barker dan? Raptor 700 heeft origineel iets van een 40 a 45pk lees ik?
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dual FP uitlaat

Bericht door Sebastien »

tech quad shop kan ik zeker aanraden!!

mijn dmc duals komen vandaar en hij verzend ook als gift :idea:



grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Blackout
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 18 mar, 2009 12:47

Re: Dual FP uitlaat

Bericht door Blackout »

Niemand die me kan helpen?
Plaats reactie