Hoi,
Vanavond besloot ik even een lekker stukje te gaan crossen met mijn banshee, dus de tank weer gevuld en het land in..
Even netjes warm gereden en toen lekker knallen. Echter kwamen er na aardig wat rondjes opeens 2 doffe plofjes uit, en dat waren 2 witte rookwolkjes uit beide uitlaten. De quad viel uit, en na hem wat af laten koelen en starten deed hij het bij stationair draaien soms nog wel eens.
Thuis nagekeken, buiten zie je er vrij weinig aan, achterkant van de dempers zijn alleen licht vochtig wat normaal nooit is, verder start hij dus wel gewoon, is het water nog steeds op peil, en geen lek te ontdekken.
weet iemand misschien wat dat kan wezen?
gr Danny
Banshee loopt zeer slecht
Re: Banshee loopt zeer slecht
koelvloeistof gelekt??
Door de witte rook wat uit je uitlaat kwam.
Is je pakking nog goed?
Door de witte rook wat uit je uitlaat kwam.
Is je pakking nog goed?
er is geen koelvloeistof weg, is gewoon nog steeds op peil..
Het is meer lucht met een klein beetje vocht, misschien dat het wel onverbrand mengsel is ofzo
het lijkt wel of hij op een verkeerd moment ontsteekt of kan dat niet zomaar?
Het is meer lucht met een klein beetje vocht, misschien dat het wel onverbrand mengsel is ofzo
het lijkt wel of hij op een verkeerd moment ontsteekt of kan dat niet zomaar?
slechte benzine, slechte bougies, ...
Heeft hij nog goede compressie ?
Zo ja, zou ik eens andere bougies steken en ev. verse benzine. En dan nog eens proberen.
Tors zou ik ook eens nakijken als die er nog op zit.
Heeft hij nog goede compressie ?
Zo ja, zou ik eens andere bougies steken en ev. verse benzine. En dan nog eens proberen.
Tors zou ik ook eens nakijken als die er nog op zit.
Probleem is opgelost, er zat een kabeltje bij de ontsteking niet helemaal lekker, er was dus niet altijd vonk, het vocht uit de uitlaat zal dus wel onverbrande benzine zijn geweest. Na een keer crossen weet ik of dat het was, maar de kans is dus heel groot 
-
BANSHEE 350//TWIN
- Toeschouwer

hallo allemaal.,
ik ben henk., nieuw hier
vandaar stel k me even voor..wel zo netjes tog..
ik woon in de buurt van gouda,. Zuid-Holland
woon op een boerderij,, ben lasser van beroep./
.,ik ben ook sinds kort in bezit vaan een Banshee
k heb eigenlijk altijd meer met brommers en scooters gedaan/gesleuteld..
maar een banshee vond ik tog wat leuker/ heftiger worden
maar nu.. ik meld me hier eigenlijk omdat ik stieken een probleempje heb met de banshee
,,
k heb al heelwat afgesleuteld de laatste weken, het een en ander aan staal-delen laten overspuiten
/veel lagers vervangen/nieuwe remzuiger in a-remklauw/nieuwe ketting/nieuwe tandwiellen 14-41..enz..enz
al-met-al een leuk ding geworden,. maar nu begint de ontsteking volges mij te donderen...
,
k heb vanavond nog 2 nieuwe bougi's gemonteerd,.maar helaas het baat niet., de banshee blijft klappen geven uit de uitlaat en wegvallen..helaas..helaas,.wat moet ik nu? een nieuwe boubine??
wie o wie kan mij hiermeej helpen??
alvast dank
Gr. henk de jong
ik ben henk., nieuw hier
vandaar stel k me even voor..wel zo netjes tog..
ik woon in de buurt van gouda,. Zuid-Holland
woon op een boerderij,, ben lasser van beroep./
.,ik ben ook sinds kort in bezit vaan een Banshee
k heb eigenlijk altijd meer met brommers en scooters gedaan/gesleuteld..
maar een banshee vond ik tog wat leuker/ heftiger worden
maar nu.. ik meld me hier eigenlijk omdat ik stieken een probleempje heb met de banshee
k heb al heelwat afgesleuteld de laatste weken, het een en ander aan staal-delen laten overspuiten
/veel lagers vervangen/nieuwe remzuiger in a-remklauw/nieuwe ketting/nieuwe tandwiellen 14-41..enz..enz
al-met-al een leuk ding geworden,. maar nu begint de ontsteking volges mij te donderen...
k heb vanavond nog 2 nieuwe bougi's gemonteerd,.maar helaas het baat niet., de banshee blijft klappen geven uit de uitlaat en wegvallen..helaas..helaas,.wat moet ik nu? een nieuwe boubine??
wie o wie kan mij hiermeej helpen??
alvast dank
Gr. henk de jong
Bij mij zat het een beetje te rommelen bij het kastje naast het rechter voorwiel, moeilijk bij te komen, maar er zit echt van alles, kijk daar maar is naar..
Welke kant van gouda kom je vandaan trouwens?
Welke kant van gouda kom je vandaan trouwens?