Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
Plaats reactie
ton van der schoot
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: di 23 jun, 2009 15:30

Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door ton van der schoot »

Is het mischien een idee om alle quadbanen, bossige gebieden, bouwterreinen, steengroeves, modderbanen voor 4x4 quads in dit topic op een rijtje te zetten ? Oftewel de plekken waar jij vaak komt deelt met een ander. zodat we straks een mooie lijst hebben om te gaan rijden.

Eventueel met info er bij : legaal of illegaal (geen politie gezeik) Makkelijk bereikbaar, wat voor soort baan, Dichtst bij zijnde straat (voor tomtom)

Iedere keer het lijstje van de voorganger kopieren en aanvullen, zodat de laatste altijd up to date is.

Ik zal zelf aftrappen.

Met vriendelijke groet,
Ton van der Schoot
Laatst gewijzigd door ton van der schoot op ma 29 mar, 2010 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
ton van der schoot
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: di 23 jun, 2009 15:30

Re: Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door ton van der schoot »

Plaats :
Den bosch - Treurenburg ( tegenover chauffeurs cafe Treurenburg ) - Leuke baan 4x4 Niet zo heel groot - legaal
Rotterdam - Maasvlakte Malakkastraat - Heel groot terrein 4x4 en gewoon cross - legaal
Oss - Nieuwe waterweg - Braakliggend terrein met bultjes 4x4 en gewoon cross - Ilegaal ( politie controlleerd )
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Re: Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door Grizzly700 »

Mischien niet zo slim om dit online te zetten.
Er kan ook politie meelezen en mensen die mischien wat minder sociaal rijden en het dus weer verpesten.
ton van der schoot
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: di 23 jun, 2009 15:30

Re: Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door ton van der schoot »

Maar of we het nou in een lijstje zetten of niet, als de politie wil weten waar iedereen crosst dan kunnen ze ook gewoon in de rest van het forum kijken. Ik zie hier weinig problemen in. De info staat meestal toch al op het forum, en ik bedoel gewoon dat we het bij elkaar zetten. maar als er meerdere zijn die vinden dat dit niet goed is dan haal ik het wel weg.

Met vriendelijke groet,

Ton van der Schoot
NQR
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 feb, 2007 17:57
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door NQR »

ton van der schoot schreef:Maar of we het nou in een lijstje zetten of niet, als de politie wil weten waar iedereen crosst dan kunnen ze ook gewoon in de rest van het forum kijken. Ik zie hier weinig problemen in. De info staat meestal toch al op het forum, en ik bedoel gewoon dat we het bij elkaar zetten. maar als er meerdere zijn die vinden dat dit niet goed is dan haal ik het wel weg.

Met vriendelijke groet,

Ton van der Schoot
Vooral doorgaan Ton hoe meer banen hoe beter, zolang ze legaal zijn mag er zoveel politie komen als ze willen. :applaus:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door Ardjuh »

No Can't Do!
ton van der schoot
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: di 23 jun, 2009 15:30

Re: Qaud banen Nederland Belgie (4x4)

Bericht door ton van der schoot »

Plaats :
Den bosch - Treurenburg ( tegenover chauffeurs cafe Treurenburg ) - Leuke baan 4x4 Niet zo heel groot - legaal
Rotterdam - Maasvlakte Malakkastraat - Heel groot terrein 4x4 en gewoon cross - legaal
Oss - Nieuwe waterweg - Braakliggend terrein met bultjes 4x4 en gewoon cross - Ilegaal ( politie controlleerd )
Heerewaarden - Maasdijk - Héél Groot Natuur project PERFECT voor 4x4 - Illegaal ( terrein is hermetisch afgesloten ) 4x4 kun je er op komen
Plaats reactie