tjobbie schreef:ik zelf ook, de stuurstang is terug gestuurd en verwacht binnekort de goeie binnen te krijgen.
de zuiger zou eindelijk binnen moeten zijn dus heb m net een mailtje gestuurd of ie al onderweg is.
ongeloofelijk dat je fucking heel de zomer bekant op een zuiger moet wachten.
Heb je de hele zomer niet kunnen rijden WAUW! Komt goed man , zomer 2011 kan je de hele zomer volop blazen ZOEF!!!!!!!!!!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Je moet toch wel kunnen geniet van uwe Monster dus denk ik niet dat hij weer open ligt maxxer, mijne gaat inelkaar en nooit meer open voor mods. Maar nu je het zegt , ga u nog iets aan de uiterlijk van de quad verandere Tjobbie of is dit echt het allerlaatst?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
filmpie komt er wel hoor en de nodige pics. maar zover is het nog lang niet.
laten we idd. hopen dat 2011 een beter jaar wordt voor ons met beter weer ook.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Laten we het hopen Tjobbie, ik had nooit gedacht met mijn Bashan meer kilometers te maken dan jij met je Raptor dit jaar.
Als tie helemaal klaar is moeten we er maar eens flink op proosten
Pieteragmcatbrier schreef:Laten we het hopen Tjobbie, ik had nooit gedacht met mijn Bashan meer kilometers te maken dan jij met je Raptor dit jaar.
Als tie helemaal klaar is moeten we er maar eens flink op proosten
hihi, komt helemaal goed, afgesproken.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ga je nu weer zeuren over die onbelangrijke dingen zo als je gezin en de huur/hipoteek
en die onzin hahahaha
het word hier heel vaak gezecht maar dikke duim om hoog man
het gaat helemaal nergens meer over wat jij er allemaal mee doet
die van jou is meer verboud dan de mijne
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!