Na antwerpen nu ook al Limburg???

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
pierre nukem
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 14 sep, 2008 21:54
Locatie: beverst

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door pierre nukem »

wat is die gast toch maar allemaal aant zeggen. "decibel meter" doe toch eens normaal. :verymad:

die gooit zij eigen ruiten in voor zene winkel. als ze die decibels gaan echt gaan beginnen
te controleren dan mogen we helemaal niet meer op straat komen. raptor met standaard uitlaat zit
ge al +/- 92 decibel. en eerst pakken ze onze veld wegen en bossen af en nu de wegen int algemeen.
waar zijn ze toch maar mee bezig :x . dat ze die mannen met hun koers fietskes maar dan ook eens gaan beboeten.
die fietsen ook met 3 naast elkaar en als ze met een hele groep zijn kan je er nog niet eens langs
door met al die bochten. oke er zijn sommige hevig bij maar daarom moeten ze ons niet allemaal straffen.
en dan die moto's, die hebben soms toch ook een hels lawaai bij en daar zeggen ze niets van.

alle maal dikke zever vind ik die K**** wetten.

grtzzz pierre

:crosser: :crosser: :crosser:
***** LouD PipeS, SaveS LiveS *****

* * * NO Risk NO fun, live fast DIE Young * * *
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door sjmallie94 »

pierre nukem schreef:wat is die gast toch maar allemaal aant zeggen. "decibel meter" doe toch eens normaal. :verymad:

die gooit zij eigen ruiten in voor zene winkel. als ze die decibels gaan echt gaan beginnen
te controleren dan mogen we helemaal niet meer op straat komen. raptor met standaard uitlaat zit
ge al +/- 92 decibel. en eerst pakken ze onze veld wegen en bossen af en nu de wegen int algemeen.
waar zijn ze toch maar mee bezig :x . dat ze die mannen met hun koers fietskes maar dan ook eens gaan beboeten.
die fietsen ook met 3 naast elkaar en als ze met een hele groep zijn kan je er nog niet eens langs
door met al die bochten. oke er zijn sommige hevig bij maar daarom moeten ze ons niet allemaal straffen.
en dan die moto's, die hebben soms toch ook een hels lawaai bij en daar zeggen ze niets van.

alle maal dikke zever vind ik die K**** wetten.

grtzzz pierre
moet je je 1000000 % recht in geven ;)
oplossing voor die fietsers , bel hun sponsor op en zeg wat ze gedaan hebben :) , heeft bij ons gewerkt . en die met die motor komt vanzelf als de quads echt weg gaan , dan gaan ze wat nieuws zoeken , en dat is in mijn ogen dus een motor , lijkt mij ook wel te verstaan .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door JBX »

pierre nukem schreef:dat ze die mannen met hun koers fietskes maar dan ook eens gaan beboeten.
die fietsen ook met 3 naast elkaar en als ze met een hele groep zijn kan je er nog niet eens langs
door met al die bochten.
Fietsers in groep mogen naast elkaar rijden en moeten de fietspaden niet gebruiken. http://www.wegcode.be/wet.php?wet=1&node=art43bis" onclick="window.open(this.href);return false;
pierre nukem schreef:en dan die moto's, die hebben soms toch ook een hels lawaai bij en daar zeggen ze niets van. alle maal dikke zever vind ik die K**** wetten.
100% gelijk! Maar er zijn veel te veel mensen (waaronder politici) met een moto om te verbieden. Dat levert geen stemmen op; quads verbieden wel!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
pierre nukem
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 14 sep, 2008 21:54
Locatie: beverst

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door pierre nukem »

dat is idd waar van die fietsers. maar dan moeten ze niet van hun k*** maken
als we lags hun door komen. tis toch altijd iets.

vorige week waren we gaan rijden met een paar man en dan kom je nog
maar tegen 40 per uur af in de bebouwde kom. staan ze al met hun vuist te zwaaien.
we rijden al voor ons plezier om ons gedachten een te verzetten van de weekelijkse
stress en dan heb je van die oude ""peekes"".

quas zouden ze willen verbieden en moto's niet. die machienes gaan ook zeer snel.
even aan u gas en je zit al rap aan 100. die moeten dan ook enkel op het circuit
blijven dan. want er gebeuren meer ongevallen met moto's dan met quad's.

grtzzz

pierre
***** LouD PipeS, SaveS LiveS *****

* * * NO Risk NO fun, live fast DIE Young * * *
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cfmoto »

stefvv schreef:Wie wil er zo een sportuitlaat? Wie koopt er zo een sportuitlaat? Ik denk dat dat ieder wel voor zijn eigen beslist wat hij op zen quad wil zetten, dus steek de hand eerst in eigen boezem ipv Patrick hiervan de schuld te geven!!

HIER spreek ik je volledig tegen , inderdaad iedereen kiest er zelf voor maar dan moet die mr. patrick geen commentaar geven op onderdelen die hij zelf op aanraden verkoopt !!! ik heb hem onlangs gemailt of er geen oplossing bestaat voor een sport CF uitlaat omdat die niet bestaan , en zo fier als hij was zei hij KOM MAAR we maken wel eentje op maat !! deze zal me dus alvast niet zien , dat is zo'n typische mentaliteit die de quadwereld slecht maakt , zolang ze maar 20 sec . bv op tv mogen zijn !!


hij mag alvast beginnen met zijn aanbod te halveren !! open uitladen , cdi-kits , comanders , tandwielen enzenzenz .. want dat is allemaal voor rapper en luider ..

lang leve quadfun !! die zijn tenminste eerlijk !!

hoe durft die eigenlijk !! hij zou onsbeter beschermen , zo zie je maar we staan er altijd alleen voor !!
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cfmoto »

Sebastien schreef:Dit is ook geen oplossing hoor.

Zo een verbod zal er niet in een twee drie komen (zie: een wettelijk verbod)
quads verbieden zou de maatschappij 'veel' geld doen verliezen

gespesialiseerde winkels
invoerders
...
een duidelijke wetgeving omtrend quads zou er moeten komen!

indeed is zeker geen oplossing !! niet verkopen en niet toegeven , ik heb gemakkelijk zeggen natuurlijk ik woon in roeselare ne hier krijg ik enkele positieve reactie 's van de politie alhoewel hij ook met open uitlaat zit .. ik zit nu 8 maanden in vietnam en binnen 2 jaar defenitiefdus eigenlijk kan alles me gestolen worden hier in de apeland , maar aan de rest !! laat u leven niet leiden door een stel politiekers en vecht terug !!!!!!!!!!!!! als u toegeeft aan dit , zal u volgende week mogen toegev n om in het weekend zonder auto te rijden , dan geeft u toe om de week erop verplicht openbaar vervoer te gebruiken naar het werk , dan geef je toe de week erop 1 auto per gezin enzenzenz .. terugvechten aub !!!
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
Dokterke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 feb, 2011 11:52

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Dokterke »

Dan moeten ze motors en cam am spyders ook maar verbieden op de openbare wegen. Want buiten dat de quad 4 wielen heeft maken deze geen enkel verschil
Plaats reactie