probleem met kingquad

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: probleem met kingquad

Bericht door royy66 »

Heb gisteren nog contact gehad met de nimag en die benadrukken dat dit opgelost gaat worden hoe dan ook.
Ik moet zeggen dat dit me een goed en vertrouwend gevoel geeft en dat de nimag wel gemotiveerd is om dit tot een goed einde te brengen.
Ze hebben wederom hun monteur wat tips door laten geven aan de dealer die naar het schijnt dit nog nooit meegemaakt te hebben.
Ik hoop wel dat ik mijn quad terrug heb voor de kerst omdat ik dan een week vakantie heb en als het even mee zit er een pak sneeuw ligt,want met je quad in de sneeuw rijden is wel erg leuk.
nelistgb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nelistgb »

dan is het maar hopen dat t allemaal
vlug goed komt dan kun je weer lekker brommen :crosser:
zonder geluk komde nerges

tgb target dakar nr. 7
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door royy66 »

Heb afgelopen donderdag een mail gehad van de dealer dat mijn quad begin deze week naar de nimag gaat.
nelistgb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nelistgb »

komt t allemaal goed hee :applaus: :applaus:
zonder geluk komde nerges

tgb target dakar nr. 7
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door royy66 »

Kreeg gisteren een mail van de dealer dat mijn quad klaar was en begin volgende week opgehaald wordt bij suzuki.
Er is een slang en een sensor vervangen,hoor van de dealer wat voor slang en sensor dit zijn.
Ben wel blij dat het opgelost is want ik heb echt zin om te rijden.
En een dik compliment aan suzuki.
lexjeweetwel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door lexjeweetwel »

Roep maar niet te snel :roll: :roll:
XMR 1000
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door royy66 »

Hoe bedoel je Lex.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Ik vind het jammer hoe sommige mensen reageren op topics als deze.

Zo te lezen is je dealer er goed druk meegeweest en heeft i gedaan wat i kon. Ik vind dan ook dat jou dealer het best redelijk doet.
Het is een beetje lullig om zoals sommige mensen hier dan doen om te zeggen van is dit wel een quad of traktorboer. Beetje jammer zeg maar.
Tevens reageren dr mensen om dit topic die slechts een paar keer hebben geantwoord op het forum. Zou daar niet teveel op letten. Je kunt van zulke gasten nooit zeggen hoeveel verstand en expertise er aanwezig is. Hou daar dus wel een beetje rekening mee. En verder nog welkom op het forum
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door royy66 »

Bedankt voor je antwoord Jason de reden dat ik met dit onderwerp begon is puur geweest om informatie in te winnen,ik kon me niet voorstellen dat ik de enigste was met dit probleem en had meer reactie,s verwacht van mensen die dit probleem herkende.
Echter ben ik waarschijnlijk toch de enigste geweest met dit probleem,heb ook op amerikaanse site,s gezocht maar daar is op den duur geen touw meer aan vast te knopen met die vertalings programa,s.
Maar goed ik hoop toch echt dat het probleem is opgelost,de enigste reden wat ik kan bedenken dat de dealer er niet uitkwam is dat suzuki misschien een uitgebreider computer programma heeft die kleinere deffecten kan opsporen.
gr.royy
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

We zullen t zien he. Maar de reacties in dit topic zijn praktisch allemaal zinloos. Dat kun jij ook niet helpen. Maar als je weer wat post let dan op hoeveel iemand post en kijk eens hoeveel ervaring er aanwezig is.

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Dreamdude
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Dreamdude »

He Royy eindelijk komt er een einde aan deze geschiedenis.
Hoop echt voor je dat het opgelost is en dat je nog lekker in de sneeuw kan rijden.
Wat ik bedoel met tractorboeren is dat er veel quad dealers zijn die echt in de landbouw voertuigen zitten en quads erbij zijn gaan doen maar er geen ballen verstand van hebben.
Het is jammer dat motor zaken niet in quads zijn gaan doen want die hebben vaak een goede werkplaats en gereedschap.
Ik raad je wel aan om hem goed te testen.
Maar je zou verwachten dat suzuki hem toch goed heeft nagekeken en inderdaad over meer software beschikt.
Maar ik heb net als Lex eerst zien dan geloven.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Wat ik dus bedoel is dat jij je niet voorstelt, wel reacties geeft en de ts niet echt helpt. Ja je zorgt dat i zich zorgen gaat maken over zijn quad.

Voor de TS dat zijn dus precies de reacties waar je niet op zit te wachten :p
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door royy66 »

Hallo jongens maak je niet zo druk ik heb hier echt wel vertrouwen in,ik geloof best dat de dealer er alles aan heeft gedaan om dit op te lossen en ik vind het echt geen schande dat soms de importeur er aan te pas moet komen,gebeurd in de auto brance zo vaak en is echt niet abnormaal met steeds meer electronica in de moters.
Maar ik kan moeilijk van te voren beoordelen wie in deze topic antwoord geeft wel of geen ervaring heeft.
Ik vertel de situatie zoals die is en had gehoopt op een gouwe tip van iemand die dit ook had meegemaakt,thats it.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Dat is wel zo. Maar als iemand veel posts heeft gehad dan kun je vaak wel wat dingen achterhalen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
royy66
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door royy66 »

Hallo jongens ik heb mijn quad vandaag opgehaald bij de dealer heb meteen een km.of 60 gereden ermee zonder problemen,moet alleen even nog wat koelvloeistof bijvullen want die staat precies op het streepje van de L want ik denk dat misschien de slang die naar de cylinder loopt even los is geweest en er opnieuw koelvloeistof ingedaan is en na de lange rit van vandaag wat is gaan zakken.
Het euvel was een sensor die de lucht brandstof verhouding meet kapot was of zoiets.
Ik moet eerlijk zeggen ondanks dat ik hem lang heb moeten missen erg blij ben dat het is opgelost en dat de dealer samen met suzuki eruit zijn gekomen.
De deaeler had hem een poetsbeurt gegeven en de tank volgetankt wat ik wel waardeer.
Hoop nu echt dat er geen problemen meer komen en lekker kan gaan rijden en dat er tussen kerst en oud en nieuw een pak sneeuw valt .
Plaats reactie