cf moto

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
petervee
Quadrider
Quadrider
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 25 mar, 2009 09:09
Locatie: Almere

cf moto

Bericht door petervee »

Evengoed geen verkeerd getal.
Heb wat video's bekeken en ze komen goed van hun plek ook offroad.
Its better to burn out then to fade away

About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
guy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 17 apr, 2013 19:46

Re: cf moto

Bericht door guy »

Dat van de riem te vervangen door een Gates is een goed plan ! kan je me de juiste gegevens van die riem bezorgen?
Ik blijf daarentegen met het probleem dat hij dan start en dan weer niet,je kan er geen tijd op zetten .
Koud of warm ,gereden of niet speelt geen rol, het lijkt of de startmotor op dat moment geen energie meer heeft of vastligt ?
Hij is al meerdere malen in de garage geweest maar zonder succes steeds maak ik mezelf belachelijk als ik terug wil vertrekken.
Weet iemand hier raad mee?
ToranK
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: di 14 jan, 2014 02:21
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: cf moto

Bericht door ToranK »

den eddy schreef:
Rorijder schreef: denk je dat je met degelijke Japanse kwaliteit rijd terwijl je even goed de C1 van citroen kan kopen voor een veel lagere prijs want het zijn identieke wagens, het is gewoon de naam die je betaald
eigenlijk off-topic: Het is niet omdat vele stukken vanuit lage laanlanden komen dat je daarom alleen voor de naam betaald. Het is niet omdat de constructeurs proberen te voldoen aan de eisen van de markt door zo goedkoop mogelijk te produceren, dat ze daarom niet meer staan op de kwaliteit. Vergelijk het met een chinees bedrijf en een chinees bedrijf onder leiding van Europeanen. Denk je dat je dan ook hetzelfde product zult krijgen?

Al gelet op de garantieperiode? Citroen 2, Toyota 5. Dus is de Toyota duurder.
Bij CFmoto en Goes moet het ergens ook zo zijn. Goes moet meer voldoen aan de Europese kwaliteitseisen en design, terwijl CFmoto waarschijnlijk liever de Chinese normen volgt. Maar uiteindelijk gaat het over dezelfde machines.
CFMOTO CF500A 2014
BoSchelfhaut
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 04 mei, 2018 07:26

Re: cf moto

Bericht door BoSchelfhaut »

Ik heb een cf quad 500 A .
Links en rechts toch wel wat ongemakken .
Het schakelen tussen , hoog ,laag ,vooruit, achteruit , parkeerrem is in veel gevallen zeer moeilijk of zelfs onmogelijk ,en bij laag toerental .
Moet soms de motor stilleggen om te kunnen schakelen .
Heeft iemand de oplossing .
Plaats reactie