Frankrijk 2014 met Polaris RZR en Grizzly 700

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
Plaats reactie
ASUSfreak
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 96
Lid geworden op: za 26 nov, 2011 21:47
Locatie: Beringen
Contacteer:

Frankrijk 2014 met Polaris RZR en Grizzly 700

Bericht door ASUSfreak »

Hallo,

mijn 1e deftig filmpje jeuj... :applaus:

https://www.youtube.com/watch?v=yEpNNuobm00" onclick="window.open(this.href);return false;


2 Weken Frankrijk Gorges Du Verdon. 50GB aan data :verymad: waar ik een vakantiefilm van gemaakt heb. En van die vakantiefilm heb ik nog een cut-down version gemaakt voor naar de eigenaar vd camping terug te mailen.

Maar waarom niet posten op dit forum :mrgreen:

:crosser:
Yamaha Grizzly 700 (2007)
Maxxis Bighorn
WARN Winch 2500lbs
Quadrax Elite box (met LED :D)
FloR
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 09 dec, 2012 18:38
Locatie: Guuk City

Re: Frankrijk 2014 met Polaris RZR en Grizzly 700

Bericht door FloR »

Leuk filmpje, knappe beelden.

Kan je daar vrij rijden met de quads? Ik vraag het omdat wij dit jaar daar in de buurt op reis zijn geweest (fayence - meer Lac de saint Cassiens). Hebben gezocht om met de quad te rijden, maar dit was overal verboden vanwege gevaar voor brand….
Doen ze daar dan niet moeilijk? (politie)
"Ne quad is voor janetten!"
ASUSfreak
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 96
Lid geworden op: za 26 nov, 2011 21:47
Locatie: Beringen
Contacteer:

Re: Frankrijk 2014 met Polaris RZR en Grizzly 700

Bericht door ASUSfreak »

Volgens de eigenaar vd camping totaal niet. En als je merkt dat de lokale bevolking de hand opsteekt als je rustig passeert, zelfs een ouw manneke met zen wandelstok :) tja... daar kun je hier in Belgie alleen maar van dromen. Hier kijken ze al naar je en ik heb alles STOCK (uitlaat bvb)

Mja waar jij lag is een 100Km verder/2 uurtjes rijden... maar meer richting Cote d'Azur denk ik, toch "richting" de zee. En als ik me goed herinner zei de baas daar wel dat ze daar moeilijker deden. Idd ivm brandgevaar. Je hete uitlaat moest maar is een dor stuk raken of de onderkant als je ergens even stopt met draaiende motor... Ik begrijp hun wel...

Maar als je nog is moet naar Frankrijk gaan, raadt ik je die plaats (Moustier-Sainte-Marie) zelfs camping (Sainte-Jean) echt aan. Veel moto's en minder quads maar toch. En wie weet wil de eigenaar nog wel is een tochtje wagen, als hij weg mocht van zijn vrouw :D

Ik ga er ooit nog is henen! Als ik quad terug aan de praat krijg --> heb hem nu zelf is open gelegd om nieuw vet in de clutch te doen en de remmen te smeren en een nieuwe riem te steken want die is blijkbaar helemaal verduurd!!! --> en ik ken niets van mechanica, gewoon YOUTUBE filmpjes gezien :) --> (ben wel technieker elektricien...)

En omdat die riem blijkbaar 210€ zou kosten???!!! Heb ik the World Wide Web is geraadpleegt en dan half uurtje geleden de knoop doorgehakt en een EPI Severe Duty Belt gekocht met een EPI Gold Spring en dan ga ik die installen tesamen met wat rondellen van 0.5mm en 1mm om zo nog de Coop-mod/Shim-mod te doen... En dat alles samen met redelijk veel verzendkosten komt omgerekent op 166€uit dus nog goedkoper dan 210€voor de standaard riem...

Als ik hem terug aan de praat krijg ;) maar heb er goede hoop in! Ik weet toch al wát ik doe! En das voor mij ook al een prestatie op zich :evil:
Yamaha Grizzly 700 (2007)
Maxxis Bighorn
WARN Winch 2500lbs
Quadrax Elite box (met LED :D)
Plaats reactie