Pagina 10 van 10
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 21:42
door Hanzie
108 is erg weinig... dat reed m'n blaster zelfs!
ben er zeker van dat de Z 120-125 gaat, ask teunie

Geplaatst: wo 07 jul, 2004 21:55
door Teunie
Ja ik ga de mensen op de grote baan naar Bree toch straal voorbij en die rijden daar echt geen 108......
120 moet lukken. In vergelijk met een autoteller dan he, ik heb het hier niet over gps-verified blabla snelheid

Geplaatst: wo 07 jul, 2004 21:56
door Sg6
Hanzie schreef:108 is erg weinig... dat reed m'n blaster zelfs!
ben er zeker van dat de Z 120-125 gaat, ask teunie

ik betwijfel het echt hoor want als ik op express baan rij waar ge 90 mag dan steek ik die meestal voorbij maar nie voor te zeggen van ZOEF ben er voorbij maar gewoon. Indien ik 120 zou rijden zou ik die voorbij vliegen dan en de de meesten die op die expressbaan rijden zijn franse en die houden zich aan de 90km/h (veel te veel controle op die plaats)
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 21:59
door Hanzie
anders moete we een keer afspreken, draggrace hier op de 4baansweg, dan weten we het zo

Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:00
door FOR FUN
is toch hard zulle manne,ik heb baanbandjes,vooraan tandje 15 steken en achteraan nen 35 (is echt wel op snelheid gericht hé) en haal zo ongeveer in goede doen 120/kmu.Nu kan het wel zijn mede door de tandwielen zo fel te veranderen tov.standaard dat ik niet meer echt aan mijn toerental kom,maar 120 is echt wel snel hoor en is eens goed voor hem eens open te zetten voor ne kilometer maar daar houd het bij mij dan ook mee op.
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:00
door sjarty
als ik met de mijne 105 haal met nog maar 300 km op de teller lijkt 108 me ook maar weinig hoor
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:01
door sjarty
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:11
door FOR FUN
jaja,maar die hebben hun motorke zo bewerkt jong da gaan ze niet aan de grote klok hangen zenne maar winne da wel

Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:14
door Sg6
ik herinner me nog heel goed dat wanneer ik die testbank gedaan had dat tijdens te test ik een snelheid op de pc zag verschijnen van ietskes boven de 100km/h mijne maat loopt even snel gelijk mij en hij heeft geen mods (nu wel )
voordien heb ik ook warrior gehad (2maand) en die liep ook maar een goeie 100km/h die had ook geen mods.
En ik weet dat ik de km teller op de kfx getest heb met wagen naast mij en dit scheelde dan 3km/h dat ik te snel was en dit op 70km/h.
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:25
door sjarty
een colega van mij rijd met een hondamotor 250cc 2cylinder , als hij 120 rijd moet je met een quad dit toch ook kunnen en dit zeker met meerdere cc's aan boord!
Geplaatst: wo 07 jul, 2004 22:45
door MC_Orie
Ik head opgetrokken tegen een auto (dik gewonne natuurlijk

) aan naar het schijnt ging men YMF350R tegen de 110-115

dan hoor ik hier 90 dit lijkt me wel wat weinig.... maar pak -10% is 100-105

Meer moet ie niet gaan , van trekken ben ik tot nu toe content

Geplaatst: do 08 jul, 2004 18:50
door sjarty
orie ik denk zo die 100 a' 105 , dat zal het zijn en is bij mij ook de max nu.
als je gas open rijd lijkt hij dan ook net wat in te houden en het gevoel geven dat hij harder kan , ik denk dat ze wat te arm staan afgesteld uit de fabriek voor die milieunormen te halen

Geplaatst: wo 14 jul, 2004 19:48
door sjarty
wat info voor de yfm350r rijders:
luchtfilter en oliefilter voor dit model van K&N zijn dezelfde als de warrior.
cdi van hertogs willy is vast geprogrameerd 250 euro , kan ook met instelbare curve voor 350 euro maar vereist nog een interface voor de pc ter waarde van 150 euro , dit is dan met 2 curves en scakelaar on board.
deze cdi zou tot 3.5pk en 800 rpm meer geven.