Pagina 2 van 3

Geplaatst: ma 09 jan, 2006 19:19
door Robby
blok van wr250 en RD250 zijn dezelfde ondeblok als blaster,zoek een sloop^motor en bouw deze eronder. op deze versies zit ook een powervalve.

Geplaatst: ma 09 jan, 2006 20:45
door Ralph
Zou dat geen problemen opleveren met de versnellingsbak?

Geplaatst: ma 09 jan, 2006 20:50
door Vyrena
Of koop gelijk een andere quad :? :roll: Warmloper ligt echt aan de afstelling. Wel is dat bij warm weer het ding echt heet kan worden, ook door je nummerbordjes voorop recht voor je blok te hangen maakt ook uit.

Geplaatst: di 10 jan, 2006 12:26
door blaster_Horst
er is toch een blaster met een 250 blok er in volgens mij van een kawa maar dat weet ik niet zeker daar heb ik ooit een fotow van gezien :D weet iemand hier meer over?

Geplaatst: di 10 jan, 2006 14:53
door blaster200
en een watergekoelde kop, is da wa???

Geplaatst: di 10 jan, 2006 15:12
door ZJORS
watergekoelde cilinderkopzullen ze bedoelt hebben

Geplaatst: di 10 jan, 2006 15:22
door blaster200
ja bedoel ik ook

Geplaatst: di 10 jan, 2006 16:23
door blaster200
nou zei iemand tegen mij dat blaster ooit LC is geweest (in het begin) weet iemnad of de waar is??

Geplaatst: di 10 jan, 2006 16:27
door Ralph
Blaster is nooit veranderd vanaf z'n eerst bouwjaar, behalve de remmen en het design. Een watergekoelde kop is wel mogelijk, maar dan moet je ook ergens een radiator plaatsen.

Geplaatst: di 10 jan, 2006 18:19
door yfz-450 king of the quads
ik zou het niet doen maar ja dat is mijn mening ik heb twee jaar op een blaster gereden en nooit een probleem met warmloper gehad of zo. :wink:

Geplaatst: di 10 jan, 2006 20:54
door blaster200
misschien dom vraagje maar wa wil powervalve zeggen?

Geplaatst: di 10 jan, 2006 22:36
door Ralph
Die verandert de uh....positie van de uitlaat van de cilinder of iets dergelijks. Of je daar heel erg blij mee moet zijn weet ik niet, de LT250R zonder powervalve kan meer pk's leveren na tuning dan de LT250R met powervalves.

Geplaatst: di 10 jan, 2006 23:13
door Blasty
Maar bij de Banshee is het weer andersom :wink:

Geplaatst: di 10 jan, 2006 23:14
door Ralph
Ik weet niet of de RD350 meer vermogen zal leveren bij uiterste tuning, bij de LT250R is het zo dat bij ultieme tuning de powervalves gaan tegenwerken.

Geplaatst: wo 11 jan, 2006 12:55
door mx jake
vraagje :
als je koelribben van je cilinder zo vuil worden dat je cilinder te warm word
hoe moet je dan je radiateur schoon houden :?: :?: