Pagina 2 van 3

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 08:58
door No Limit W-tec
Ik dacht dat Ralph een set had liggen.

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 23:13
door Sg6
heeft joachim van het forum zijn works veren niet te koop? ik dacht dat hij die ging weg doen??

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 23:34
door Ivoman #7
Sg6 schreef:heeft joachim van het forum zijn works veren niet te koop? ik dacht dat hij die ging weg doen??
ff het topic opgezocht
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 23:41
door Bartie
Ik verkoop binnenkort mijn reigers.

Misshien dat ik ze wel samen met mijn verbrede a-arms verkoop dat is nog niet zeker.

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 23:56
door Sg6
Ivoman schreef:
Sg6 schreef:heeft joachim van het forum zijn works veren niet te koop? ik dacht dat hij die ging weg doen??
ff het topic opgezocht
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
heb ik toch een goed geheugen he, ik verschiet soms van mij zelf :lol:
het geen ik moet onthouden onthou ik niet en hetgeen ik niet moet onthouden, zoals die works veren, onthou ik dan wel. Kzit raar in elkaar, compleet omgekeerd.

Geplaatst: do 26 jan, 2006 08:06
door Vincenzo
Bartie schreef:Ik verkoop binnenkort mijn reigers.

Misshien dat ik ze wel samen met mijn verbrede a-arms verkoop dat is nog niet zeker.
bartie dat is nu juist het probleem ik wil zeker GEEN andere (bredere) a-armen steken want dan pas ik nietmeer tussen de bomen en dergelijke.

ja die works van joachim is inderdaad een oplossing.

ben nog aant twijfelen tussen die works van joachim of de standaard veren van een TRX450 van ralph...

zit met de handen int haar ken daar ook niets van. had beter vroeger die topics ook een beetje gevolgd

Geplaatst: do 26 jan, 2006 09:20
door Bartie
Vincenzo schreef:
Bartie schreef:Ik verkoop binnenkort mijn reigers.

Misshien dat ik ze wel samen met mijn verbrede a-arms verkoop dat is nog niet zeker.
bartie dat is nu juist het probleem ik wil zeker GEEN andere (bredere) a-armen steken want dan pas ik nietmeer tussen de bomen en dergelijke.

ja die works van joachim is inderdaad een oplossing.

ben nog aant twijfelen tussen die works van joachim of de standaard veren van een TRX450 van ralph...

zit met de handen int haar ken daar ook niets van. had beter vroeger die topics ook een beetje gevolgd

Als ik een koper vind die enkel a-arms wil dan worden de reigers apart verkocht.

Zijn volledig instelbaar. Ik was zeer tevreden van mijn reigers. Zijn een grote verbetering van het rijconfort. Putten en bulten worden perfect opgevangen.

Reden van verkoop is aankoop andere quad. :wink:

Geplaatst: do 26 jan, 2006 09:26
door Vincenzo
zijn deze gemaakt voor bredere a-armen of voor de standaard want iedereen heeft veren voor bredere a armen maar niet voor zo een seut als ik die geen andere a armen wil steken :wink:

kan je mss eens een foto sturen aub
vincent.fagard@student.khbo.be

de aankoop is pas voor over een aantal weken want moet vanaf volgend weekend gaan werken voor deze mod. :lol:

Geplaatst: do 26 jan, 2006 10:24
door Ralph
TRX450R veren met GT Thunder aanpassing zou super moeten zijn, Nikolas kan dat regelen denk ik. De maten heb ik gepm'd.

Geplaatst: do 26 jan, 2006 10:35
door Vincenzo
ja ralph ik heb het gezien waarvoo dank ùaar ben pas morge avond trug thuis dus kan het niet nameten nu.

wat is die gt thunder aanpassing?

Geplaatst: do 26 jan, 2006 10:36
door ~JoAcHiM~
@sg6 en ivoman:

bedankt voor dit aan te brengen :wink:

Ze zijn ideaal voor de behoeften van Vincenzo, niet professioneel maar toch een hele verbetering van het comfort aan een betaalbare prijs...

Ik heb er altijd zonder probleem mee gereden mét spoorverbreders vanvoor maar eigenlijk zijn ze gemaakt voor standaard a-armen.

gr.

Geplaatst: do 26 jan, 2006 10:37
door ~JoAcHiM~
~JoAcHiM schreef: ...de behoeften van Vincenzo, niet professioneel maar...
nie verkeerd verstaan é; ik bedoel daarmee het zwaar mx crossen enz :D

Geplaatst: do 26 jan, 2006 10:55
door Vincenzo
~JoAcHiM~ schreef:
~JoAcHiM schreef: ...de behoeften van Vincenzo, niet professioneel maar...
nie verkeerd verstaan é; ik bedoel daarmee het zwaar mx crossen enz :D
neenee dat weet ik wel :wink: het is ook alleen om meer confort te hebben tijdens lange ritten.

150 kilometer over veldbanen met standaard veren is echt niet alles. de achterveer ben ik zeer tevreden van ma vooraan man man man wa is da jong :lol:

Geplaatst: do 26 jan, 2006 14:32
door Ralph
The front shocks that Honda installed on this bike are good shocks, however they do have room for improvement. There are several issues that need to be addressed.

1. Spring rate – With the single rate spring that came on it stock, you do not have as much sag adjustment as what some are wanting. I have tested several setups and have found that the least expensive solution is to have a progressive spring made to fit the stock shock that lets you lower the front of your bike while still maintaining good bottoming resistance.

2. Compressed length – The compressed length of these shocks is too long to run a good sag setup. If you run a good sag setup, the shocks will bottom very easily while the frame is still several inches off the ground. We now have tooling in house to modify several shock components to let us shorten the compressed length and gain 7/8 inch shaft travel, giving us more options with this shock then previously thought possible. This modification is what makes this front shock setup unique from any others

Geplaatst: do 26 jan, 2006 14:39
door Vincenzo
interesting

kweet echt niet wat ik hiermee moet aanvangen wat zouden jullie doen
smijt het ermaar tussen