Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr 03 mar, 2006 13:32
door Ivoman #7
Doe, idd, eerst eens een grondig onderhoud.
,
Geplaatst: vr 03 mar, 2006 13:33
door kaxondito
zou je aub even een standaard onderhouds procedure in het kort kunnen vertellen

Geplaatst: vr 03 mar, 2006 13:35
door Ralph
,
Geplaatst: vr 03 mar, 2006 13:35
door kaxondito
heel uitgebreid zie ik, tnX
Geplaatst: vr 03 mar, 2006 19:09
door bansheefreak
heb het 2 keer aan de hand gehad met men banshee het zelfde wat jij zegt.
1ste keer had ik de handrem opstaan
2de keer had ik luchtfilter deksel er vergeten af te halen na afspuiten, dus te weinig lucht.
.
Geplaatst: vr 03 mar, 2006 21:23
door kaxondito
het is nu 100% zeker geen van beide
Geplaatst: zo 05 mar, 2006 11:24
door bansheefreakie
als je de handrem hevel op stuur hebt verwijderd zou ik eens kijken of de schakelaar op resterende gedeelte ingetrokken is heb deze bij mijn oude banshee vastgezte met een bandje
kijk anders ook eens naar het verbindingsslangetje tussen de carbs van de choke of deze goed zit
als dit niet is trekt hij valse lucht en loopt niet goed
probeer anders onder rijden de choke er eens op te zetten om te kijken wat hij doet kun je zien of je afstelling nog goed is

Geplaatst: zo 05 mar, 2006 11:32
door peterrrrr
staan je valves even hoog ?
Geplaatst: ma 06 mar, 2006 12:08
door ZJORS
kan dat niet dat die membraantjes stuk zijn? heb dat bij men blaster gehad, maar aan uitleg te horen zal het wel iets anders zijn maar check dat mss eventjes
..
Geplaatst: vr 10 mar, 2006 13:34
door kaxondito
k heb het probleem eindeljik gevonden:D:D:D het was het cdi kastje, die zorgt ervoor dat er een goede ontsteking plaatsvind in de cilinders en dat was niet het het geval, tot gevolg dat ie teveel brandstof krgee
Geplaatst: vr 10 mar, 2006 14:00
door peterrrrr
je bougie kabel kunne er ook niet goed in zitte soms was bij mijn het geval ooit ,mar je hebt ut al gevonde gelukkig
