Geplaatst: zo 19 mar, 2006 10:04
maar binnenkort is wel mijne XC edition set te koop...
Hét quadforum van de Benelux
http://www.quadforumbenelux.com/
? is dit niet wa veel 2,5cm naar voor? wij hebben dit gelaten gelijk standaardkeesie schreef:zijn ze ook plus 2.5 cm naar voren?
als wij 2,5 cm naar voor zouden gaan moet heel het ontwerp aangepast worden zodat de veer nog recht staat tov de armen. Dit zou natuurlijk moeten bekeken worden en weer haar skarterij beteken.keesie schreef:als wij a-armen maken voor yfz450's gaan ze 2.5 naar voren...supergoed![]()
veel beter te corrigeren bij jumps en hard de bocht in duiken
goeiemorgenFré schreef:idd Keesie, das waar. Dedeze zijn +0 cm
Ik zie daar persoonlijk weinig probs in, tis enkel weer werkSg6 schreef:als wij 2,5 cm naar voor zouden gaan moet heel het ontwerp aangepast worden zodat de veer nog recht staat tov de armen. Dit zou natuurlijk moeten bekeken worden en weer haar skarterij beteken.keesie schreef:als wij a-armen maken voor yfz450's gaan ze 2.5 naar voren...supergoed![]()
veel beter te corrigeren bij jumps en hard de bocht in duiken
die isOnze armen zijn wel speciaal ontwikkeld dat als je de linkse armen rechts monteert en omgekeerd, je een -4 cm achterwaarts configuratie krijgt!
Stuurt zeer scherp en pijnlijk!
bij de Z400 staat de schokdemper standaard ook niet in lijn met de balljoint, er is zelfs meer: armen verschuiven naar voren betekent dat de schokdemper meer in lijn komt. Maakt in feite niet veel uit hoor.SlOoT schreef:Als je de a-armen +2,5 cm naar voren doet, dan klopt er toch niks meer van de quad ?
De schokbreker staat niet meer in lijn met de ball-joints en je stuuras blijft op dezelfde plaats terwijl je wielen naar voren gaan, dus zal hij ook anders gaan sturen.