Pagina 2 van 5

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 10:04
door Sg6
maar binnenkort is wel mijne XC edition set te koop...

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 10:32
door keesie
zijn ze ook plus 2.5 cm naar voren? :duimhoog:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 10:40
door Sg6
keesie schreef:zijn ze ook plus 2.5 cm naar voren? :duimhoog:
? is dit niet wa veel 2,5cm naar voor? wij hebben dit gelaten gelijk standaard

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 10:44
door keesie
als wij a-armen maken voor yfz450's gaan ze 2.5 naar voren...supergoed :knikduim:
veel beter te corrigeren bij jumps en hard de bocht in duiken :crossercool:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 11:09
door Fré
idd Keesie, das waar. Dedeze zijn +0 cm

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 11:10
door Sg6
keesie schreef:als wij a-armen maken voor yfz450's gaan ze 2.5 naar voren...supergoed :knikduim:
veel beter te corrigeren bij jumps en hard de bocht in duiken :crossercool:
als wij 2,5 cm naar voor zouden gaan moet heel het ontwerp aangepast worden zodat de veer nog recht staat tov de armen. Dit zou natuurlijk moeten bekeken worden en weer haar skarterij beteken. :mrgreen:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 11:12
door Sg6
Fré schreef:idd Keesie, das waar. Dedeze zijn +0 cm
goeiemorgen :buig:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 19:29
door Fré
Sg6 schreef:
keesie schreef:als wij a-armen maken voor yfz450's gaan ze 2.5 naar voren...supergoed :knikduim:
veel beter te corrigeren bij jumps en hard de bocht in duiken :crossercool:
als wij 2,5 cm naar voor zouden gaan moet heel het ontwerp aangepast worden zodat de veer nog recht staat tov de armen. Dit zou natuurlijk moeten bekeken worden en weer haar skarterij beteken. :mrgreen:
Ik zie daar persoonlijk weinig probs in, tis enkel weer werk :mrgreen:


Onze armen zijn wel speciaal ontwikkeld dat als je de linkse armen rechts monteert en omgekeerd, je een -4 cm achterwaarts configuratie krijgt! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Stuurt zeer scherp en pijnlijk! :tongduim:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 21:07
door keesie
Onze armen zijn wel speciaal ontwikkeld dat als je de linkse armen rechts monteert en omgekeerd, je een -4 cm achterwaarts configuratie krijgt!
Stuurt zeer scherp en pijnlijk!
die is :mrgreen:


nee, het was enkel een vraag, geen commentaar hoor, a-armen zien er mooi uit :duimhoog:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 21:34
door Fré
ook zo niet opgevat hoor Keesie! :)

Maar idd, das ook weer zoiets dat ons nooit doet stoppen he, de drang om alles altijd nog net iets beter te maken :mrgreen:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 21:38
door keesie
maak dan ook de caster verstelbaar door de bovenste a-armen "verschuifbaar" te maken, heb je weer meer instellingen :knikduim:

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 21:55
door Ralph
Sli-cast :p

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 22:03
door SlOoT
Als je de a-armen +2,5 cm naar voren doet, dan klopt er toch niks meer van de quad ?

De schokbreker staat niet meer in lijn met de ball-joints en je stuuras blijft op dezelfde plaats terwijl je wielen naar voren gaan, dus zal hij ook anders gaan sturen.

Geplaatst: zo 19 mar, 2006 22:36
door Dutje#82
toch doen het er veel :wink: toch in amerika !


grtz

Geplaatst: ma 20 mar, 2006 11:07
door Fré
SlOoT schreef:Als je de a-armen +2,5 cm naar voren doet, dan klopt er toch niks meer van de quad ?

De schokbreker staat niet meer in lijn met de ball-joints en je stuuras blijft op dezelfde plaats terwijl je wielen naar voren gaan, dus zal hij ook anders gaan sturen.
bij de Z400 staat de schokdemper standaard ook niet in lijn met de balljoint, er is zelfs meer: armen verschuiven naar voren betekent dat de schokdemper meer in lijn komt. Maakt in feite niet veel uit hoor.

@ keesie: casterinstelling: macht der luiheid :applaus: :mrgreen:
door tijdsgebrek is daar niet verder op ingegaan, maar dat ware idd ook een mogelijke verbetering. :knikduim: