Graag advies i.v.m. aanschaf van eerste Quad van mijn leven!

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Vincenzo schreef:ik had het over 3000€voor een 2e hands. zeker als je zegt hij moet goed optrekken...

en het blijft echt niet met die 3000€tel er maarzonder gek te doen een dikke 1000€bij om goed te starten
dan nog... 4takt die lekker optrekt 2ehands is nog steeds minstens 4500-5000€, tenzij je wrakken gaat opzoeken!
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

jaja kweet het

punt1: tis in nederaland --> altijd wat duurder
punt2: de kosten blijven daar niet bij --> ik heb ondervonden als je een quad koopt dat je zekre nog eens de helft van het bedrag (RUW WEG) aan de kant moet houden om alels te betalen wat je nodig hebt en wat de quad nodig heeft
Gertjan
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Gertjan »

De buurjongen van mij heeft het volgende merk: Acces Streak 100H L/C de prijs is 2225,- is dit wat? om in het terrein en op de baan te rijden? en is dit 2takt of 4takt? hij zei dat er gewoon euro 95 benzine in gaat. graag hoor ik het...

Is een Barrossa Magna/Stinger wat? die is rond de 3000,- euro en dus binnen mijn budget.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ma ge zei juist goed trekken. vind je dat dat goed trekt?
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

[quote="Gertjan"]... om op afgelegen plekken te gaan rijden dus quad op de aanhanger en gaan met die banaan met mijn vader. er zijn toch ook speciale plaatsen waar je met zoon ding mag rijden zonder bewijs? quote]

uhm ik woon in deurne ligt in de buurt van eindhoven (25 km ofzow :applaus: ) maar ik heb nog nooit gehoord van plekken waar je mag rijden zonder rijbewijs, ja crossbaan wel. En hier ook maar dan moet je geen politie tegenkomen :mrgreen: . Oftewel je kunt nergens rijden zonder quad, op afgelegen plaatsen wel net als bij mij hier maar daar bij eindhoven denk ik nie

kijk anders hier eens: http://demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10983
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Gertjan
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Gertjan »

Hoi,

Het is een Barossa Skywalker geworden 250cc automaat, en watergekoeld. ik ga de deal zaterdag rond maken met Vosters uit Bergeijk, en weet ook zeker dat ik hier echt goede service krijg... en dat is ook belangrijk. dit is mijn eerste Quad en hij gaat hard zat voor te beginnen, mijn vader vond het niet verstandig om met een zwaardere te beginnen. mijn vader heeft me ook gematst in de prijs, want mijn budget was eigenlijk 3000,- dus ik hem nu een gloednieuwe in plaats van tweedehands, ik weet gewoon zeker dat dit ook een goed merk is... want ik hem al veel mensen gesproken wat betreft barossa en iedereen was er tevreden over kwa prijs kwaliteit verhouding. dus deze is het geworden... volgende week komen de foto's op het forum...

Greetzzz,
GJ :crossercool: :applaus: :wink:
Laatst gewijzigd door Gertjan op do 30 mar, 2006 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

ik zou voor blaster gaan moest ik jou zijn,ga je veel meer plezier van hebben hoor :duimhoog:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Gertjan
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Gertjan »

Nee, iedereen praat hier de blaster de hemel in... ik zoek geen 2takt maar 4takt, en tweedehands wil mijn vader niet en ik ook niet... vandaar. en ik weet zeker dat deze een blaster eruit trekt in originele staat.
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Gertjan schreef:Nee, iedereen praat hier de blaster de hemel in... ik zoek geen 2takt maar 4takt, en tweedehands wil mijn vader niet en ik ook niet... vandaar. en ik weet zeker dat deze een blaster eruit trekt in originele staat.
:hot: daar gaat ge serieus moeite mee hebbe denkik
Gertjan
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Gertjan »

ik weet zeker van niet, ik heb er gister op gezeten. en dat ding gaat als een speer ervandoor. automaat is altijd sneller als schakel ook bij een auto...

BTW... jij hebt een Suzuki Z-400 he? wat kost zo een met kenteken tweedehands? ik zit hier nog een beetje over te twijfelen, maar anders ga ik gewoon voor de Barossa skywalker.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

voor 3500euro heb je een honda trx400ex 2e hands van 2001 of 2002
CustomCoatingsHelvoirt
Gertjan
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Gertjan »

Ja, waar? hier zat ik ook al naar te kijken. deze is heel degelijk he?
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

ik heb ook nog een banshee te koop
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Gertjan
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Gertjan »

Invoerrechten zijn te duur uit belgie denk ik, maaseik is toch be?
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Gertjan schreef:Nee, iedereen praat hier de blaster de hemel in... ik zoek geen 2takt maar 4takt, en tweedehands wil mijn vader niet en ik ook niet... vandaar. en ik weet zeker dat deze een blaster eruit trekt in originele staat.
:lol: :lol: :lol:
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Plaats reactie