dan nog... 4takt die lekker optrekt 2ehands is nog steeds minstens 4500-5000€, tenzij je wrakken gaat opzoeken!Vincenzo schreef:ik had het over 3000€voor een 2e hands. zeker als je zegt hij moet goed optrekken...
en het blijft echt niet met die 3000€tel er maarzonder gek te doen een dikke 1000€bij om goed te starten
Graag advies i.v.m. aanschaf van eerste Quad van mijn leven!
De buurjongen van mij heeft het volgende merk: Acces Streak 100H L/C de prijs is 2225,- is dit wat? om in het terrein en op de baan te rijden? en is dit 2takt of 4takt? hij zei dat er gewoon euro 95 benzine in gaat. graag hoor ik het...
Is een Barrossa Magna/Stinger wat? die is rond de 3000,- euro en dus binnen mijn budget.
Is een Barrossa Magna/Stinger wat? die is rond de 3000,- euro en dus binnen mijn budget.
-
blaster200
- Quadrider

[quote="Gertjan"]... om op afgelegen plekken te gaan rijden dus quad op de aanhanger en gaan met die banaan met mijn vader. er zijn toch ook speciale plaatsen waar je met zoon ding mag rijden zonder bewijs? quote]
uhm ik woon in deurne ligt in de buurt van eindhoven (25 km ofzow
) maar ik heb nog nooit gehoord van plekken waar je mag rijden zonder rijbewijs, ja crossbaan wel. En hier ook maar dan moet je geen politie tegenkomen
. Oftewel je kunt nergens rijden zonder quad, op afgelegen plaatsen wel net als bij mij hier maar daar bij eindhoven denk ik nie
kijk anders hier eens: http://demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10983
uhm ik woon in deurne ligt in de buurt van eindhoven (25 km ofzow
kijk anders hier eens: http://demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10983
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Hoi,
Het is een Barossa Skywalker geworden 250cc automaat, en watergekoeld. ik ga de deal zaterdag rond maken met Vosters uit Bergeijk, en weet ook zeker dat ik hier echt goede service krijg... en dat is ook belangrijk. dit is mijn eerste Quad en hij gaat hard zat voor te beginnen, mijn vader vond het niet verstandig om met een zwaardere te beginnen. mijn vader heeft me ook gematst in de prijs, want mijn budget was eigenlijk 3000,- dus ik hem nu een gloednieuwe in plaats van tweedehands, ik weet gewoon zeker dat dit ook een goed merk is... want ik hem al veel mensen gesproken wat betreft barossa en iedereen was er tevreden over kwa prijs kwaliteit verhouding. dus deze is het geworden... volgende week komen de foto's op het forum...
Greetzzz,
GJ

Het is een Barossa Skywalker geworden 250cc automaat, en watergekoeld. ik ga de deal zaterdag rond maken met Vosters uit Bergeijk, en weet ook zeker dat ik hier echt goede service krijg... en dat is ook belangrijk. dit is mijn eerste Quad en hij gaat hard zat voor te beginnen, mijn vader vond het niet verstandig om met een zwaardere te beginnen. mijn vader heeft me ook gematst in de prijs, want mijn budget was eigenlijk 3000,- dus ik hem nu een gloednieuwe in plaats van tweedehands, ik weet gewoon zeker dat dit ook een goed merk is... want ik hem al veel mensen gesproken wat betreft barossa en iedereen was er tevreden over kwa prijs kwaliteit verhouding. dus deze is het geworden... volgende week komen de foto's op het forum...
Greetzzz,
GJ
Laatst gewijzigd door Gertjan op do 30 mar, 2006 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
doubletracing
- Quadracer

ik weet zeker van niet, ik heb er gister op gezeten. en dat ding gaat als een speer ervandoor. automaat is altijd sneller als schakel ook bij een auto...
BTW... jij hebt een Suzuki Z-400 he? wat kost zo een met kenteken tweedehands? ik zit hier nog een beetje over te twijfelen, maar anders ga ik gewoon voor de Barossa skywalker.
BTW... jij hebt een Suzuki Z-400 he? wat kost zo een met kenteken tweedehands? ik zit hier nog een beetje over te twijfelen, maar anders ga ik gewoon voor de Barossa skywalker.
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ik heb ook nog een banshee te koop
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
Gertjan schreef:Nee, iedereen praat hier de blaster de hemel in... ik zoek geen 2takt maar 4takt, en tweedehands wil mijn vader niet en ik ook niet... vandaar. en ik weet zeker dat deze een blaster eruit trekt in originele staat.
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !