Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma 24 jul, 2006 17:13
door Teunie
Je hebt gelijk, de elektrische start is in 2006 als grote vernieuwing gekomen.
Geplaatst: ma 24 jul, 2006 18:24
door Franky
eigenlijk wel spijtig, er zijn ook mensen die de 450 als recreatieve quad willen kopen, ipv als crossmachine, als honda (en yamaha mocht dit ook al lang gedaan hebben!) nu 'ns een achteruit in hun 450 zouden steken éh
of zoals ze nu bij honda doen --> een 450 MET kick, of MET elek.start nemen, zouden ze beter de mensen laten kiezen tussen een 450 met of zonder achteruit..
Geplaatst: di 25 jul, 2006 11:05
door Skicks
Franky schreef:eigenlijk wel spijtig, er zijn ook mensen die de 450 als recreatieve quad willen kopen, ipv als crossmachine, als honda (en yamaha mocht dit ook al lang gedaan hebben!) nu 'ns een achteruit in hun 450 zouden steken éh
of zoals ze nu bij honda doen --> een 450 MET kick, of MET elek.start nemen, zouden ze beter de mensen laten kiezen tussen een 450 met of zonder achteruit..
DE oplossing: kawasaki 450 MET achteruit rond maart ergens!
Geplaatst: di 25 jul, 2006 12:46
door andy;
Skicks schreef:Franky schreef:eigenlijk wel spijtig, er zijn ook mensen die de 450 als recreatieve quad willen kopen, ipv als crossmachine, als honda (en yamaha mocht dit ook al lang gedaan hebben!) nu 'ns een achteruit in hun 450 zouden steken éh
of zoals ze nu bij honda doen --> een 450 MET kick, of MET elek.start nemen, zouden ze beter de mensen laten kiezen tussen een 450 met of zonder achteruit..
DE oplossing: kawasaki 450 MET achteruit rond maart ergens!
gaan ze weer na aapen waarom maakt zon bekend merk niet zelf een eigen model met de 650 klx blok
da zou pas wijs zne
lap de raptor 700 is al moeilijk te verkrijgen in special edition
hoor ik net van een verdeler
Geplaatst: di 25 jul, 2006 18:59
door ~JoAcHiM~
Wat bedoel je met na-apen?

Geplaatst: di 25 jul, 2006 21:59
door andy;
gewoon dat de 450 van suzuki weer in kawasaki versie te krijgen zal zijn zoals met de ltz 400 en kfx400

Geplaatst: di 25 jul, 2006 22:11
door Bartje 400
natuurlijk , kawasaki kan maar moeilijk gaan achterblijven hé , zei hebben nu met achteruit , dat zal voor veel mensen de oplossing zijn

Geplaatst: wo 26 jul, 2006 11:03
door Skicks
Bartje 400 schreef:natuurlijk , kawasaki kan maar moeilijk gaan achterblijven hé , zei hebben nu met achteruit , dat zal voor veel mensen de oplossing zijn

voor mij

Geplaatst: wo 26 jul, 2006 15:45
door ~JoAcHiM~
Maar dit model is niet meer na-apen toch? Het is geen samenwerking meer maar
een volledig nieuw ontwikkeld model door kawa zelf mét achteruit (welke niemand heeft van de 450 concurentie!)
mét volledig alu chassis mét injectie enz... (heeft dus niks te maken met de r450

)
Zoals gezegd kunnen ze toch niet achterblijven en is het toch zeer positief wat ze nu doen?

Geplaatst: do 27 jul, 2006 14:38
door Yamaha Grizzly 700
vind ik ook wel slim dan is de concurrentie scherp en kan de klant uit 2 modellen kiezen met dezelfde cc's
