Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr 06 okt, 2006 21:19
door driver fre
ik vin dat de mijn een beetje veel zuipt..
lig dit aan de afstelling..

Geplaatst: vr 06 okt, 2006 22:40
door Sharky #3
Mja, als je een V2 koopt moet je daar wel wat rekening mee houden.

Geplaatst: vr 06 okt, 2006 23:42
door sjarty
driver fre schreef:ik vin dat de mijn een beetje veel zuipt..
lig dit aan de afstelling..
wat noem je veel zuipen :?:

Geplaatst: za 07 okt, 2006 11:30
door biestig
Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...

Voor de rest een zalige quad eigenlijk...

Geplaatst: za 07 okt, 2006 20:16
door Sharky #3
biestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...

Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
nou, das zijn normaal gebruik...

Geplaatst: za 07 okt, 2006 20:44
door sjarty
biestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...

Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
een liter of 12/100km dan :?:

Geplaatst: za 07 okt, 2006 21:13
door Sharky #3
sjarty schreef:
biestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...

Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
een liter of 12/100km dan :?:
Jep

Re: kawasaki kfx700 primary spring ?

Geplaatst: wo 23 jun, 2010 20:26
door petervee
Wat ze met stall bedoelen op de kfx site is :

De motor flink wat toeren maakt voor de koppeling de snaarpakt om weg te rijden.
Bij de standaard veer hoef je maar een kleinbeetje gas te geven en de koppeling neemt de snaar mee.
Bij een veer met een hoge stall kun je bijvoorbeeld 3000 toeren maken voor de koppeling aangrijpt
Dit is voor drag racen ideaal..als je in het bos of terrein of openbaren wegrijd niet..

Re: kawasaki kfx700 primary spring ?

Geplaatst: do 29 jul, 2010 15:07
door VForce
petervee schreef:Wat ze met stall bedoelen op de kfx site is :

De motor flink wat toeren maakt voor de koppeling de snaarpakt om weg te rijden.
Bij de standaard veer hoef je maar een kleinbeetje gas te geven en de koppeling neemt de snaar mee.
Bij een veer met een hoge stall kun je bijvoorbeeld 3000 toeren maken voor de koppeling aangrijpt
Dit is voor drag racen ideaal..als je in het bos of terrein of openbaren wegrijd niet..
What he said :wink:

Weet iemand waar je de EPI pink veer kan halen in de EU?
Ik vind enkel site's voor de in de US te kopen

Re: kawasaki kfx700 primary spring ?

Geplaatst: za 31 jul, 2010 14:54
door NillesGilles
Pm petervee ff. Die heeft een epi pink

Re: kawasaki kfx700 primary spring ?

Geplaatst: ma 02 aug, 2010 13:49
door petervee
Ik heb de Epi pink gekocht via een webwinkel in duitsland

als je intresse hebt in het adres pm me dan !

Afbeelding