Die Blaster is zeker weten standaard, kan je duidelijk horen aan het geluid. Maar je kan geen conclusies trekken op 1 filmpje. Misschien kan die kerel op de Blaster wel helemaal niet rijden.
Heb vroeger wel eens tegen een Blaster gereden toen mn Warrior nog standaard was en met draggen kon ik die 'met gemak' voorblijven. Hij (warrior) heeft gewoon meer koppel. De Blaster is wel gemakkelijker te hanteren door z'n extreem lage gewicht
Ik heb met ralph wel eens getest en ze ontliepen mekaar niet veel inderdaad ik was iets makkelijker weg (iets) en hij reed later iets harder door (ook iets) Maar nu heeft ralph allerlei spullen er op dus zondag moet ik maar weer zien of ik hem nog bij kan houden
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik heb mij een nieuwe warrior (oud model) gekocht omdat ik hem voor een zeeeeer mooie prijs kon kopen, anders ging ik zeker een 400 gekocht hebben maar het prijsverschil was te groot. Wie nu nog een warrior wil kopen het is de moment als je een goeie dealer hebt kan je hem voor een mooie prijs kopen, want in maart komt de nieuwe uit voor ongeveer 280000bef dan ben je beter met een 400
Mika schreef:Heb vroeger wel eens tegen een Blaster gereden toen mn Warrior nog standaard was en met draggen kon ik die 'met gemak' voorblijven. Hij (warrior) heeft gewoon meer koppel. De Blaster is wel gemakkelijker te hanteren door z'n extreem lage gewicht
Ja inderdaad, ze ontlopen elkaar niet veel.
Maar als je er een 400cc naast zet, dan blaast ie de stickers van die Blaster/Warrior af, al is er maar 50cc verschil
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Mika schreef:Wat misschien geen slecht idee zou zijn. Wel pakken alle (verschillende) quads van het forum en zetten die naast elkaar op de quarter mile
Goed idee. Op een industrieterrein ofzo!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"