Pagina 2 van 3
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 17:32
door Teunie
miq schreef:bansheefreak schreef:Dutje#82 Geplaatst: Za Okt 28, 2006 12:14 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
bartha racing in oostrozebeke doet perfecte revalving, maakt zelf aftermarket tot een betere veer
heb daar mijn technoflexen binnen gedaan waar ik niet tevreden van was, heeft de setting's herrekend (had zelf nog nooit zo'n waanzinnige achter setting gezien ) en heeft er prima veren van gemaakt
waarom heb je techno flex'en dan toch nog weg gedaan als die bartha racing het zo goed kan?
ik ken momenteel een stuk of 5 personen die met techoflex rijden en heb er nog geen 1 horen klagen zijn er zelfs uiters te vreden over, maar als je niet kan winnen moet je het toch ergens op kunnen steken he

kijk gewoon eens op welk een niveau die 5 dan rijden want als je dutje eens hebt zien rijden zal je niet meer klappen van winnen ....eerste of tweede ik heb ook eens gereden waar dutje meedeed...en dacht dat ik snel reed maar was wel in 15 min gedubbeld.......................
Ik weet niet of je weet over wie je het hebt...maar een aantal van die 5 rijden wel mee met de top van VBM...
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 17:53
door miq
je moet wel niet veranderen van ondewerp theuni er werd hier juist geschreven dat Dutje een uitvlucht zoekt waarom hij niet kan winnen ...hij draait wel mee in de top drie van de mclb...
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 18:09
door KrisZ400
miq schreef:je moet wel niet veranderen van ondewerp theuni er werd hier juist geschreven dat Dutje een uitvlucht zoekt waarom hij niet kan winnen ...hij draait wel mee in de top drie van de mclb...
Dutje is gewoon een ras appart wat altijd schuld op iets anders steekt

meer moet je daar niet achter zoeken
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 19:04
door Teunie
miq schreef:je moet wel niet veranderen van ondewerp theuni er werd hier juist geschreven dat Dutje een uitvlucht zoekt waarom hij niet kan winnen ...hij draait wel mee in de top drie van de mclb...
Jij zegt dat Bansheefreak niet kan bepalen wat wel of niet goede veren zijn omdat hij minder snel rijdt volgens jou.
Dutje mag dan meerijden in de top drie, de rijkwaliteiten van de Schelfhouts (met Technoflex) zullen er niet ver onder liggen.
Zowel Dutje als de genoemde TechnoFlex rijders zijn zeer ervaren en zullen best wel weten wat goede veren zijn.
Ieder heeft daarin zijn eigen smaak.
En als de smaak van Dutje niet bij TechnoFlex ligt, dan is dat helemaal niet erg.
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 19:11
door miq
ik zeg juist niets ...het is bansheefreak die zegt dat dutje een uitvlucht zoekt waarom hij niet winnen ...ik denk niet dat dutje al eens gezegt geeft dat hij niet gewonnen heeft door zijn veren als hij nu vind dat hij beter rijd met olhings is dat zijn zaak maar waar gaat dit hier eigenlijk over ...het is gewoon begonnen met en dat revalven van vering...
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 19:15
door Frank MB
Iedereen kan bepalen wat hij of zij goede veren vinden, de clou van vering is het afstellen ervan, als je slecht afgestelde aftermarket vering hebt, kun je met je standaard vering die wel goed afgesteld is zo iedereen voorbij rijden, en het is dan nog heel comfortabel. Het ligt dus voor 90% aan de afstelling of een schokbreker goed is.
Geplaatst: zo 29 okt, 2006 19:58
door Turboy6
Niet teveel discusiëren e mannen, het gaat hier over revalven. Daar heb ik mijn oog op laten vallen als gewoon offroader. Nu is enkel de vraag waar je dit kan doen en hoeveel mij dit ongeveer zou kosten. Ni ver van bij mij in de buurt zou Aragosta zitten en naar 't schijnt zou die er wel verstand van hebben, zelf heb ik hier geen ervaring mee dus aan jullie het woord.
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 10:13
door peet #77
niets veranderen aan uw veren Dimi gisteren gaan rijden op westdorp en met onze privé mechanieker aan mijn veren liggen sleutelen en moet zeggen ze staan bijna 100%
als je wil ga je eens mee naar westdorp en zullen we der daar eens aan sleutelen of moet je eens met die van mij rijden zal je al een groot verschil hebben
standaard veren van een LT-R zijn voor ons zeker goed genoeg
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 18:13
door Turboy6
peet #77 schreef:niets veranderen aan uw veren Dimi gisteren gaan rijden op westdorp en met onze privé mechanieker aan mijn veren liggen sleutelen en moet zeggen ze staan bijna 100%
als je wil ga je eens mee naar westdorp en zullen we der daar eens aan sleutelen of moet je eens met die van mij rijden zal je al een groot verschil hebben
standaard veren van een LT-R zijn voor ons zeker goed genoeg
Het is misschien gelijk ge zegt, de afstelling kan ook al veel doen, Hoe staan ze bij u, als ge ze volledig uitdraait, hoeveel toeren? acheraan heb ik gezien dat je ze bovenaan en onderaan kunt harder of zachter zetten.
Ben eens benieuwd hoe het gaat rijden
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 18:35
door peet #77
dimi kom eens testen man zal ze dan eens proberen aftestellen
we zullen eens afspreken om naar westdorp te gaan daar kan je ze dan testen ook
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 18:40
door Turboy6
peet #77 schreef:dimi kom eens testen man zal ze dan eens proberen aftestellen
we zullen eens afspreken om naar westdorp te gaan daar kan je ze dan testen ook
Awel 't is goed zal eens komen maar wanneer kan ik u ni zeggen, zal u anders ne keer bellen om af te spreken
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 18:43
door peet #77
ja doe dat zal volgens mij het beste zijn
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 19:43
door Sg6
peet #77 schreef:dimi kom eens testen man zal ze dan eens proberen aftestellen
we zullen eens afspreken om naar westdorp te gaan daar kan je ze dan testen ook
wat is jullie werkwijze van afstellen?
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 19:48
door peet #77
Sg6 schreef:peet #77 schreef:dimi kom eens testen man zal ze dan eens proberen aftestellen
we zullen eens afspreken om naar westdorp te gaan daar kan je ze dan testen ook
wat is jullie werkwijze van afstellen?
van nul beginnen en dan klik per klik gaan testen (rijden)
is wel wat werk aan maar die van mij staan nu bijna ideaal
waarom vraag jij dat andries

Geplaatst: ma 30 okt, 2006 19:54
door Sg6
peet #77 schreef:Sg6 schreef:peet #77 schreef:dimi kom eens testen man zal ze dan eens proberen aftestellen
we zullen eens afspreken om naar westdorp te gaan daar kan je ze dan testen ook
wat is jullie werkwijze van afstellen?
van nul beginnen en dan klik per klik gaan testen (rijden)
is wel wat werk aan maar die van mij staan nu bijna ideaal
waarom vraag jij dat andries

hoe rijden jullie dan over het parcour?
Waarom ik het vraag? Omdat je met de ene instelling de andere kan doen opheffen.