Pagina 2 van 3

Geplaatst: vr 03 nov, 2006 12:43
door WJB#222
ja dat kan maar niet legaal je ket ook een motor plaat er afschroeven en er bij jou opzetten maar dan is hij nog niet met homologatie :afgestudeerd:

Geplaatst: vr 03 nov, 2006 21:34
door sjarty
banshee rijder schreef:ja dat kan maar niet legaal je ket ook een motor plaat er afschroeven en er bij jou opzetten maar dan is hij nog niet met homologatie :afgestudeerd:
dit kan perfect legaal , word in duitsland aangekocht door dealer en ingeschreven daar , dan ingevoerd naar belgie ( nederland weet ik niet )
is met men kawa kfx700 ook zo gegaan , duits inschrijvingsformilier opgestuurd met noodzakelijke documenten naar de dienst inschrijvingen van voertuigen en klaar op een paar dagen :applaus:

nieuwe banschee kost hier nu ongeveer 7250 euro met homologatie ( limited edition ) :wink:

Geplaatst: zo 05 nov, 2006 16:37
door peterrrrr
yamaha tri-z schreef:neej dat gaat over de lengte peter.


Chassis

Overall length: 1855 mm
Overall width: 1100 mm
Overall height: 1080 mm
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1280 mm
Ground clearance: 135 mm
Dry weight: 175 kg
Brake front: Hydraulic double disc
Brake rear: Hydraulic disc
Tyres front: 21 x 7-10
Tyres rear: 20 x 10-9
wat is dit dan lijkt mijn de uitsteste breedte

Geplaatst: zo 05 nov, 2006 16:42
door Yamaha Grizzly 700
peterrrrr schreef:
yamaha tri-z schreef:neej dat gaat over de lengte peter.


Chassis

Overall length: 1855 mm
Overall width: 1100 mm
Overall height: 1080 mm
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1280 mm
Ground clearance: 135 mm
Dry weight: 175 kg
Brake front: Hydraulic double disc
Brake rear: Hydraulic disc
Tyres front: 21 x 7-10
Tyres rear: 20 x 10-9
wat is dit dan lijkt mijn de uitsteste breedte
wiel basis is hart-voor as tot hart- achter as

Geplaatst: wo 08 nov, 2006 21:08
door peterrrrr
Yamaha Grizzly 700 schreef:
peterrrrr schreef:
yamaha tri-z schreef:neej dat gaat over de lengte peter.


Chassis

Overall length: 1855 mm
Overall width: 1100 mm
Overall height: 1080 mm
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1280 mm
Ground clearance: 135 mm
Dry weight: 175 kg
Brake front: Hydraulic double disc
Brake rear: Hydraulic disc
Tyres front: 21 x 7-10
Tyres rear: 20 x 10-9
wat is dit dan lijkt mijn de uitsteste breedte
wiel basis is hart-voor as tot hart- achter as
en is die langer ?

Geplaatst: wo 08 nov, 2006 22:08
door brutus32
sjarty schreef:
banshee rijder schreef:ja dat kan maar niet legaal je ket ook een motor plaat er afschroeven en er bij jou opzetten maar dan is hij nog niet met homologatie :afgestudeerd:
dit kan perfect legaal , word in duitsland aangekocht door dealer en ingeschreven daar , dan ingevoerd naar belgie ( nederland weet ik niet )
is met men kawa kfx700 ook zo gegaan , duits inschrijvingsformilier opgestuurd met noodzakelijke documenten naar de dienst inschrijvingen van voertuigen en klaar op een paar dagen :applaus:

nieuwe banschee kost hier nu ongeveer 7250 euro met homologatie ( limited edition ) :wink:
allemaal juist MAAR geen garantie he

btw, vanaf april 2007 mogen er geen 2takten meer verkocht/ingeschreven worden, zowel moto's,quads als alle motoren die op 2takt draaien

Geplaatst: wo 08 nov, 2006 22:11
door WJB#222
waar kan ik dat voor april 2007 laten doen ?

Geplaatst: wo 08 nov, 2006 22:56
door Twan #33
Eerst naar duitsland tuv laten keuren en evt ombouwen, anders moet je het zelf doen en daarna bij de RDW aanbieden.

Geplaatst: do 09 nov, 2006 12:51
door peet #77
is geen 2007

ze maken ze niet meer
staat zelfs nergens vermeld dat het een model 2007 is ook

Geplaatst: do 09 nov, 2006 13:46
door WJB#222
Twan #33 schreef:Eerst naar duitsland tuv laten keuren en evt ombouwen, anders moet je het zelf doen en daarna bij de RDW aanbieden.
En wat gaat mij dat dan kosten ?

Geplaatst: do 09 nov, 2006 14:28
door Twan #33
zo'n 1500 tot 2000 euro meen ik...

Geplaatst: do 09 nov, 2006 16:17
door WJB#222
:shock: dat heb ik nooit tegen die tijd :cry: :cry:

Geplaatst: do 09 nov, 2006 16:38
door Twan #33
banshee rijder schreef::shock: dat heb ik nooit tegen die tijd :cry: :cry:
Ik weet niet of het mogelijk is maar als je hem al in duitsland laat keuren moeten ze hem denk ik ook na februarie 2007 nog goed keuren, maar dat zou je na moeten vragen bij de rdw

Geplaatst: do 09 nov, 2006 16:57
door WJB#222
maar wat kost dat dan in duitsland ? het keuren zelf

Geplaatst: do 09 nov, 2006 19:23
door Twan #33
Een 1000 euro ofzo, hetverschil in iedergeval van een quad op ebay met en zonder TUV is 1000 euro dus dan zal het rond die prijs liggen.

Maar ik zou maar eens naar de RDW bellen want ik kan dit nu wel verkondigen dat dit "misschien" mogelijk is en dadelijk is het niet zo :duimhoog: