Geplaatst: vr 03 nov, 2006 12:43
ja dat kan maar niet legaal je ket ook een motor plaat er afschroeven en er bij jou opzetten maar dan is hij nog niet met homologatie 
Hét quadforum van de Benelux
http://www.quadforumbenelux.com/
dit kan perfect legaal , word in duitsland aangekocht door dealer en ingeschreven daar , dan ingevoerd naar belgie ( nederland weet ik niet )banshee rijder schreef:ja dat kan maar niet legaal je ket ook een motor plaat er afschroeven en er bij jou opzetten maar dan is hij nog niet met homologatie
wat is dit dan lijkt mijn de uitsteste breedteyamaha tri-z schreef:neej dat gaat over de lengte peter.
Chassis
Overall length: 1855 mm
Overall width: 1100 mm
Overall height: 1080 mm
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1280 mm
Ground clearance: 135 mm
Dry weight: 175 kg
Brake front: Hydraulic double disc
Brake rear: Hydraulic disc
Tyres front: 21 x 7-10
Tyres rear: 20 x 10-9
wiel basis is hart-voor as tot hart- achter aspeterrrrr schreef:wat is dit dan lijkt mijn de uitsteste breedteyamaha tri-z schreef:neej dat gaat over de lengte peter.
Chassis
Overall length: 1855 mm
Overall width: 1100 mm
Overall height: 1080 mm
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1280 mm
Ground clearance: 135 mm
Dry weight: 175 kg
Brake front: Hydraulic double disc
Brake rear: Hydraulic disc
Tyres front: 21 x 7-10
Tyres rear: 20 x 10-9
en is die langer ?Yamaha Grizzly 700 schreef:wiel basis is hart-voor as tot hart- achter aspeterrrrr schreef:wat is dit dan lijkt mijn de uitsteste breedteyamaha tri-z schreef:neej dat gaat over de lengte peter.
Chassis
Overall length: 1855 mm
Overall width: 1100 mm
Overall height: 1080 mm
Seat height: 800 mm
Wheelbase: 1280 mm
Ground clearance: 135 mm
Dry weight: 175 kg
Brake front: Hydraulic double disc
Brake rear: Hydraulic disc
Tyres front: 21 x 7-10
Tyres rear: 20 x 10-9
allemaal juist MAAR geen garantie hesjarty schreef:dit kan perfect legaal , word in duitsland aangekocht door dealer en ingeschreven daar , dan ingevoerd naar belgie ( nederland weet ik niet )banshee rijder schreef:ja dat kan maar niet legaal je ket ook een motor plaat er afschroeven en er bij jou opzetten maar dan is hij nog niet met homologatie
is met men kawa kfx700 ook zo gegaan , duits inschrijvingsformilier opgestuurd met noodzakelijke documenten naar de dienst inschrijvingen van voertuigen en klaar op een paar dagen![]()
nieuwe banschee kost hier nu ongeveer 7250 euro met homologatie ( limited edition )
En wat gaat mij dat dan kosten ?Twan #33 schreef:Eerst naar duitsland tuv laten keuren en evt ombouwen, anders moet je het zelf doen en daarna bij de RDW aanbieden.
Ik weet niet of het mogelijk is maar als je hem al in duitsland laat keuren moeten ze hem denk ik ook na februarie 2007 nog goed keuren, maar dat zou je na moeten vragen bij de rdwbanshee rijder schreef:dat heb ik nooit tegen die tijd
![]()