Pagina 2 van 5
Geplaatst: vr 14 mei, 2004 18:42
door Ralph
Geplaatst: vr 14 mei, 2004 20:01
door Hanzie
ja??????????????????????????????????????
ik wil gerust eens testen tegen die barossa, die zou me straal voorbij moeten gaan

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 20:46
door Ludovic 250
jij hebt toch ook 4 takt?je moet hem eens vergelijken met een blaster
Geplaatst: vr 14 mei, 2004 20:47
door Hanzie
lol... ja ik heb een 4takt, een 400cc, zal m ff vergelijken met een 200cc blaster

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 23:01
door Robby
ik bedoel topsnelheid he mannen, een viertakt is ietwat sloomer dan een 2takt, maar de viertakt heeft wel pakken meer macht.
greetz
Geplaatst: vr 14 mei, 2004 23:12
door Linhai
Ik neem dien wel eens mee op een treffen, dan kun je zelf evalueren, tenminste als ie tegen die tijd nog nie stuk is.
Motor is inderdaad afkomstig van Honda
Geplaatst: za 15 mei, 2004 06:29
door elsinore
Linhai schreef:Ik neem dien wel eens mee op een treffen, dan kun je zelf evalueren, tenminste als ie tegen die tijd nog nie stuk is.
Motor is inderdaad afkomstig van Honda
motor komt uit korea en LIJKT op een bepaald type honda motor.
Geplaatst: za 15 mei, 2004 08:44
door L.D.
Een Blaster gaat toch 3 keer beter optrekken dan een Barossa hoor.
Geplaatst: za 15 mei, 2004 09:37
door Hanzie
een 2takt heeft meer POWER, een 2takt is veel AGRESSIEVER, een 2takt gaat SNELLER als je een eerlijke tegenstander ertegen zet, niet bv een blaster tegen een z400... zet een een z400 tegenover een banshee

Geplaatst: za 15 mei, 2004 11:29
door Ludovic 250
2 takt is nerveuser,maar 4 takt betrouwbaarder.
smc of kasea of X roads is allemaal hetzelfde,komen uit taiwan dacht ik
Geplaatst: za 15 mei, 2004 11:34
door L.D.
2 takt is nerveuser,maar 4 takt betrouwbaarder
Kan wel zijn, maar zet eens een 200 (of 250) 4-takt naast een Blaster... Blaster gaat op 1 been winnen. Ik denk voor kleinere cilinderinhouden: 2-takt. Voor grotere: 4-takt. 50cc 4-takt bestaat zelfs nie denk ik.
Geplaatst: za 15 mei, 2004 11:51
door Linhai
In deze tijd verschillen viertakt of tweetakt niet zo enorm veel meer; t'gaat hem meer over het koppel. Zelfs de tweetakt gaat uit de markt omdat ie binnenkort niet meer aan de emissienorm zal kunnen voldoen (Euro2 en Euro3 - normen)
Zo zag diene Barossa er uit voor montage uitlaat ;
http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/janryd ... m=2b93.jpg
en dit is de site van de uitlaat die ik erop monteerde ;
http://www.krieger-competition.com/krie ... ngles.html
Geplaatst: za 15 mei, 2004 12:07
door L.D.
Da denk ik nie... Bij quads is er toch nog een serieus verschil. Een 300(GasGas)-350(Banshee) 2-takt kun je vergelijken met een 450(YFZ)-660(Raptor) 4-takt. Als je een 2-takt tuned heb je toch ook veel meer resultaat? Nadeel van 2-takt: vervuiling en verbruik.
Geplaatst: za 15 mei, 2004 12:08
door L.D.
Geplaatst: za 15 mei, 2004 12:26
door Hanzie
scheelt niet enorm veel meer? uiteraard komt nu 4takt meer op dan 2takt, 2takt is er een beetje uit aan het gaan nu met de yfz, trx etc... maar 2takt blijft gewoon rulen.
we hebben eens getest, een standaard 300ex tegen een blaster, blaster liet hem ver achter! dus zal die barossa niet veel harder dan een 300ex/blaster gaan, ik zou zeggen: testen
van die 135km/u geloof ik echt niks, dat je die in bedwang moet houden ook niet, als ik op de 300ex van maik rij, hoef ik niks in bedwang te houden... mss een kind van 6jaar ja... als die 135km/u gaat met een andere pijp, dan moet ik nu 180 gaan met m'n nokkenassen etc
