Pagina 2 van 2

Re: Cilinderbus

Geplaatst: wo 06 jan, 2010 22:12
door mx jake
waar maak je dan druk om :lol:
voor dat je dan die bus of een andere cilinder nodig heb, ben je 2 jaar verder

Re: Cilinderbus

Geplaatst: do 07 jan, 2010 20:50
door luukblaster
Ja maar 240cc is veel leuker :crosser:

Re: Cilinderbus

Geplaatst: do 07 jan, 2010 23:41
door raptor350
luukblaster schreef:Ja maar 240cc is veel leuker :crosser:
Lees mijn vorige posts !!!
citeer : standaard blaster cilinder : 66mm , max. uitgeboord = 68mm ( grotere zuigers zijn er niet beschikbaar voor std cil )

Dus reken maar uit hoeveel 68mm is, maar ver van de 240cc ;-) !

En door te honen vergroot je je cilinderinhoud NIET hé ;-)
Enkel met (uit)boren.

Honen betekent terug het kruispatroon aanbrengen in uw cilinderwand. ( Zodat uw olie goed blijft kleven in uw cilinder = betere smering )

Re: Cilinderbus

Geplaatst: za 09 jan, 2010 18:24
door luukblaster
Ja dat snap ik 240cc is 72 dus is nog een heel eind maar aangezien de cilinder er nou weer af ligt en we hem toch al iets sneller wilde hebben dachten we van we maken er gewoon 240cc van. En aangezien ik ook nog een 32mm carb in de kast heb liggen leek het me wel leuk.