Pagina 2 van 2
Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: wo 23 feb, 2011 12:44
door nelistgb
heeeey,
ik heb heb ook een z-je,en heb m nu ongeveer 3 jaar,
ben er zeer tevreden over,loopt goed op de weg,en op de onverharde paden,
kun je er ook prima mee spelen!
mijne is van 2007,dus tot nu nog geen problemen gehad,dus ik zou zeggen
je kunt er eigenlijk geen miskoop aan hebben aan een
z-je!suc6 met je "zoektocht" en e.v.t. aankoop
grth nelis
Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: do 24 feb, 2011 20:55
door Tegazo
Ik heb sinds 1,5 jaar een Suzuki LTZ uit 2003 en heb er nog nooit wat mee gehad op het standaard onderhoud na en de mijne heeft toch al heel wat afgezien

, rijd regelmatig op de crossbaan en offroad ritten. Ding start altijd, blok loopt lekker, ben eigenlijk nog niks raars tegen gekomen. Enkel de standaard schokdempers zijn bagger voor de cross, maarja dat is wel bij meer modellen
Grtz!
Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: do 24 feb, 2011 22:43
door sjmallie94
het 2005+ model heeft vering weer stuk beter

was goeie vooruitgang
Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: za 26 feb, 2011 15:57
door XeromeX
We hebben er 1 gekocht, van 2004.
Volgende week zaterdag halen we hem op

Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: zo 27 feb, 2011 15:12
door nelistgb
heeeeey
dat is goed nieuws dan he?
ik hoop dat jullie er veel plezier van zullen hebben
grth

Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: zo 27 feb, 2011 19:14
door XeromeX
Hij reed lekker, stuk minder krachtiger dan mijn raptor 700 (logisch) dus perfect voor m'n vriendin.
Schakelde goed en strak. Proefrit van bijna een kwartier gemaakt haha.
En het stuur stond wel recht (m'n raptor nog niet) dus dat reed best goed, beetje driften enzo ging nog best

Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: di 21 mar, 2017 14:29
door Clintltz
Gielen_24 schreef:als LTZ rijder kan ik u mee delen
dat hem toch goed hevig is vooral als ge op euro 98 rijd
en is toch wel een stuk meer ruimte op dan bij een raptor 350
heb zelf ook lang zitten twijfelen maar dan toch maar de LTZ gekozen
waar je best ook naar kijkt als er al redelijk wat veranderingen aan gedaan zijn is altijd fijn
mvg Gielen_24
merk je veel verschil als je met 98 rijdt? ik rij namelijk altijd 95 en vroeg me af of het zin heeft om de 98 te tanken of de vpower ? gr clint
Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: di 21 mar, 2017 20:38
door bonzaiking
Je reageert op een topic van 6 jaar terug

Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: wo 22 mar, 2017 13:37
door nickon
Even om op je vraag te antwoorden: denk niet dat je iets gaat merken en dat het vooral een placebo effect teweeg brengt. Zie ook hier voor meer uitleg over wat het octaan gehalte van je brandstof nu precies betekent:
https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
Volgens mij staat er zelfs in de handleiding / service manual van je quad wat je precies mag tanken. Als ik me niet vergis is dat voor een banshee bijvoorbeeld minimum 93 octaan gehalte. Misschien is dit anders voor een LTZ (4-takt).
Shell V-power zou ik niet tanken tenzij je quad op diesel rijdt

Re: Plus- en minpunten Suzuki LTZ 400
Geplaatst: za 01 jul, 2017 17:53
door XeromeX
Hehe grappig om dit topic zo weer terug te vinden.
De LTZ is allang weer weg, want mijn (nu) vrouw heeft haar motorrijbewijs gehaald en een leuke 2007 Fazer naked gekocht

Ondertussen heb ik nog wel steeds mijn Raptor, rijdt er niet vaak mee. Maar iedere keer dat ik een rondje ga touren blijft het toch leuk.