Pagina 2 van 3
Geplaatst: za 09 okt, 2004 14:23
door Robby
doma!doma!doma!
zeer goede service, zeer mooi geluid, en voelbare pk winst, zeker met een ander luchtfiltertje en een goede afregeling erbij
Geplaatst: za 09 okt, 2004 17:22
door Smoke
heeft DAM ook uitlaten voor raptor660r?
Sportuitlaat
Geplaatst: wo 20 okt, 2004 20:55
door Dutje#82
YOOT mestdaghke
yo now RINO RULES FOR EVER
Ge ziet maar noar min Warriortje
die wordt vervangen door YFZ

Geplaatst: wo 20 okt, 2004 21:28
door Blasty
Op yfzcentral hebben ze het ook wel regelmatig over TC. Dit schijnt de beste MX uitlaat te zijn. Hij geeft namelijk heel veel power onderin en in het midden van de powerband.
Ik weet alleen niet of ze er ook zijn voor een Raptor

Geplaatst: do 21 okt, 2004 18:12
door Mestdagh Alexander
Hoeveel pk kun je dan ongeveer er meer uithalen,als je het hele systeem steekt van de uitlaat en jetting/luchtfilter
Geplaatst: do 21 okt, 2004 18:35
door No Limit W-tec
Bij Raptor rond de 6-8 pk dacht ik.
Geplaatst: do 21 okt, 2004 18:39
door Dutje#82
eye nikolas (nolimitYFZ) heb nu DAMN warrior die langs gin kanten trekt

maar wat kan je er aan doen om hem toch te laten trekken zonder nieuwe te kopen en zonder al het gene dak al heb gestoken
uitlaat rino dynojetting powerflow twinair
enne wat is max pk dat ik er uit kan halen bestaat er een big bore kit voor
of gwn uitboor kit en tot hoeveel gaat die ??
Geplaatst: do 21 okt, 2004 18:43
door No Limit W-tec
Ik heb al eens gemeld dat ik het zinloos vind om Warrior/Raptor 350 echt te gaan tunen. Vooreerst kun je er niet echt veel winst uithalen, blijft een beetje een lamme motor, en ten tweede, het geld dat je er in steekt zal veel zijn voor je echt resultaten boekt, en als je dan de rekensom maakt, kun je beter verkopen en zwaarder model kopen.
Verkopen en een 400ex kopen is ook een optie, er worden Honda quads aangeboden aan zeer mooie prijzen en die zijn qua motor al stuk beter en ook nog veel uit te halen met tuning.
Doe eens een search op tuning Raptor 350. Denk dat het een topic is van onze vriend sjarty waarin dat al behandeld is, is wel terug op een eindeloze discussie uitgedraaid, maar staan toch interessante dingen in.
Geplaatst: do 21 okt, 2004 18:56
door Dutje#82
dank
ik zal toch kiezen voor YFZ of Z400 lijkt me een machtig model waar je veel kan uithalen

ik wil vooral trekt kracht nie zo zeer snelheid want in mx heb je dat toch nie nodig

Geplaatst: do 21 okt, 2004 18:58
door Mika
Als je mx wilt doen, dan niet twijfelen en 450 kopen
TC uitlaat lijkt me wel een leuk systeem

Wel luid zo te zien
Geplaatst: do 21 okt, 2004 19:10
door Dutje#82
lijkt me ook alleen nie zo mooi dat de uitlaat zelf zo kort is
maar voor de rest

Geplaatst: do 21 okt, 2004 19:18
door Frank MB
Bij die tc kan je ook echt zien hoe een 4 takt uitlaat werkt, door een megafoon dus voor degene die het niet konden ontdekken. En zeker een mooi uitlaatje

Geplaatst: do 21 okt, 2004 19:37
door No Limit W-tec
DG en Cobra maken ook Megaphone type uitlaten. Trouwens als je goed kijkt zie je dat TC eigenlijk een Supertrapp is waar ze een ander etiket opgeplakt hebben
Voor zover ik echter weet bestaand die Supertrap megaphone enkel voor Warrior, dus zal TC ze waarschijnlijk aanpassen voor YFZ en Z
Geplaatst: do 21 okt, 2004 19:37
door Blasty
Mika schreef:Als je mx wilt doen, dan niet twijfelen en 450 kopen
TC uitlaat lijkt me wel een leuk systeem

Wel luid zo te zien
Volgens mij had ik op yfzcentral gelezen dat die zo'n 120db produceert

Een Sparks uitlaat lijkt mij ook wel wat, schijnt een hele goeie allround pijp te zijn
Edit*: Nee alleen het omhulsel is van supertrapp. Het systeem wordt gemaakt door TC. Ik zou proberen een TC te bestellen en over laten komen

Geplaatst: do 21 okt, 2004 19:41
door Dutje#82
is die sparks te verkrijgen in belgie en wat kost dat ziet er idd een mooi pijp uit

levert die wat resultaat ??