Pagina 2 van 5

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: ma 14 apr, 2014 17:19
door JdmhatchR
Tips:

Uitlaten: CT, Spes, Doma, VH, Toomey....Eigenlijk allesbehalve DG :D
V-force membramen
ontsteking vervroegen
Luchtfilter + open bak, vermits ge toch vooral op hardere wegen gaat rijden zeker?

Dan hebt ge zowat de basis gehad denk ik? :bier:

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: ma 14 apr, 2014 18:02
door Mats
Uitlaatje mee beginnen! Wereld van verschil!

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: ma 14 apr, 2014 19:11
door Tooneiges
Sekersssss

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: ma 14 apr, 2014 22:29
door stijnvw
Merci
Zal na Pasen eens wat foto's posten en dan beginnen we eraan.
Mvg
Stijn

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: wo 16 apr, 2014 10:30
door yamahablastrfan2002
Als je hem wilt opvoeren kun je hem poorten dit maakt echt een groot verschil :D

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: za 19 apr, 2014 18:25
door stijnvw
Is er ergens een plaats in Limburg (België) waar ze dat doen?
Waar kan ik best online stukken bestellen? Uitlaat enz

Mvg
Stijn

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: di 22 apr, 2014 07:36
door JdmhatchR
In NL zit een goeie, moet ge wel u cilinders opsturen. In BE weet ik zo direct geen. Ge kunt wel eens proberen via ghost racing in Vlijtigen. Die kennen nog al wat mensen, misschien dat zij samenwerken met iemand.
Persoonlijk zou ik eerst alle "bolt-ons" erop zetten, en poorten pas doen naderhand. Als ge het niet meer genoeg vind, of als hij toch uit elkaar moet voor een nieuwe boring, zuiger...

Stukken kunt ge bestellen via quadfun, quadtuning,.... Op ebay vind ge ook veel, probeer wel onderdelen te bestellen uit de EU. Dit vanwege invoerskosten. Maar zelfs dan nog komt ge vaak beterkoop uit. Op 2dehands staat ook een volledige uitlaat voor 200Euro trouwens, beterkoop gaat het niet worden :wink:

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: di 22 apr, 2014 11:09
door stijnvw
Merci voor de info.
Zal eens zoeken op 2dehands.
Kijk meestal op Kapaza maar daar staat niet zoveel op

Mvg
Stijn

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: do 24 apr, 2014 16:10
door stijnvw
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
Een paar foto´s van mijn quad :D

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: do 24 apr, 2014 19:09
door stijnvw
Was juist eens aan het kijken voor het olie pompje te verwijderen.
Als ik alles er af haal komt er een klein soort asje uit de blok.
Moet ik dit ook eruit trekken voor ik er een plaatje op kan maken?
Wist niet goed of ik dat eruit mocht trekken

Mvg
Stijn

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: do 24 apr, 2014 22:37
door Mats
PB me je adres even, ik heb nog plaatje! Stuur ik je hem ff op. Scheelt je klooien, deze is precies goed.

Is er zo een;
http://www.ebay.com/bhp/yamaha-blaster-oil-block-off" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: vr 25 apr, 2014 07:21
door JdmhatchR
stijnvw schreef:https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Een paar foto´s van mijn quad :D
Voor die leeftijd is dat "mint condition" :shock:
Goeie vondst gedaan :applaus:

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: vr 25 apr, 2014 10:55
door stijnvw
Merci
Kon hem niet laten staan voor dat geld.
:D :D

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: zo 04 mei, 2014 20:36
door stijnvw
Afbeelding
Dit is toch het schroefje voor het stationair draaien te regelen?
Of ben ik fout. Hoe moet dit staan?
Quad liep niet stationair toen ik hem kocht.
Heb hier vandaag eens aan gedraaid en nu gaat hij nog slechter.
Afbeelding
Dit is toch voor het luchtmengsel af te stellen?
Hoe moet deze staan?

Alvast Bedankt
Groetjes Stijn

Re: Oude vs nieuwe blaster

Geplaatst: zo 04 mei, 2014 20:37
door stijnvw
foto´s doen het blijkbaar niet.
Dus bij deze
https://drive.google.com/file/d/0B16kSG ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0B16kSG ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;