Pagina 2 van 5
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 08:35
door peet #77
Fré schreef:@Peet:
ik las net nog effe je vragen in de kfx jetting topic en zag dat je nog de volgende vragen had:
wat is snorkle baffle: als je je zadel van je quad haalt en je kijkt naar de luchtfilterdoos (groot zwart ding dat je kan open doen en daar zit filter in), dan zie je daar over de brandstoftank een dikke tuit uit komen. Dat is je snorkel. De snorkle baffle is het kapje dat over het uiteinde van de snorkel zit, soort sifon om het water buiten te houden.
wat is jetting: je kan even de zoekfunctie van het forum gebruiken voor meer gedetailleerde info. In het kort betekent dit het opnieuw afstellen van je carburator.
Bedankt voor de uitleg als ik nu met carb. moest jetten wat moet ik veranderen luchtfilter en sproeier ?
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 08:41
door Teunie
Dynojetkit kopen -> naald + zakje sproeiers
Dan kun je aan de slag gaan. Naald is verstelbaar (rijker/armer) en sproeiers zijn er in diverse maten zodat je kunt kijken welke het beste loopt.
Is puzzelwerk maar wel belangrijk voor je quad.
Een andere luchtfilter zorgt ervoor dat je quad wat beter kan ademen, als je deze vervangt moet je hem ook weer wat rijker afstellen.
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 09:41
door peet #77
Teunie schreef:Dynojetkit kopen -> naald + zakje sproeiers
Dan kun je aan de slag gaan. Naald is verstelbaar (rijker/armer) en sproeiers zijn er in diverse maten zodat je kunt kijken welke het beste loopt.
Is puzzelwerk maar wel belangrijk voor je quad.
Een andere luchtfilter zorgt ervoor dat je quad wat beter kan ademen, als je deze vervangt moet je hem ook weer wat rijker afstellen.
Waar zou ik da het best kopen zo een dynojetkit als ik vragen mag .
mvg peter
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 10:54
door Hanzie
locale quaddealer, of bij ralph,
www.quadtuning.nl
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 11:08
door Fré
www.deliegequads.be
is niet zo ver van jou, in Merelbeke
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 11:18
door Hanzie
idd wou ik net vermelden

Geplaatst: vr 24 dec, 2004 12:42
door peet #77
Zal hem eens bellen en is inderdaad niet te ver.
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 17:26
door peet #77
heeftv er iemand het telefoon nummer van deliege
die staat niet op zijn website vermeld of ik vind hem niet ?
Geplaatst: vr 24 dec, 2004 17:28
door Hanzie
kijk eens bij contact, misschien staat hij daar

Geplaatst: vr 24 dec, 2004 17:29
door Fré
Geplaatst: za 25 dec, 2004 16:16
door peet #77
dank u fré zal hem maandag eens bellen voor die stukken .
mvg peter
Geplaatst: do 30 dec, 2004 20:31
door peet #77
Eerste stuk is aangekomen achteras longstar 4" breder lopen, nu enkel nog monteren zal dan een foto bij zetten .
grtz peter
Geplaatst: do 30 dec, 2004 21:04
door Fré
3" breder
Geplaatst: vr 31 dec, 2004 10:14
door peet #77
Fré schreef:3" breder
Die achteras is 4" breder dan origenele hebbeb ze mij toch gezegd.
Geplaatst: vr 31 dec, 2004 10:29
door Fré
Full lifetime warranty
AJUSTABILITY CHART FOR LONESTAR AXLES
Model Adjustability
Honda 400EX +1.5" to +3.5"
Honda ATC 250R '85 +1.0" to +4.0"
Honda 250R'86-'89 +1.0" to +4.0"
Honda 250X/300EX +1.0" to +4.0"
Yamaha Blaster +1.0" to +3.0"
Yamaha Banshee Std. to +2.0"
Yamaha Warrior Std. to +2.0"
Yamaha YFZ 450 +1.5" to +3.5"
Yamaha Raptor +2.0" to +4.0"
Suzuki LT250 '85-'92 +1.5" to +3.0"
Suzuki LT500 +2.75" to +4.75"
LTZ/KFX 400 Std. to +3.0"
Cannondale +4.5" to +6.5"
Predator Fixed at +2" (not adjustable)
http://www.lsracing.com/suzuki-z400-kaw ... fx400.php3
ge kunnet controleren ook, je hebt normaalgezien 4 busjes erbij gekregen van elk 0.75 inch breed.
en het begin van die vertanding op het einde is even breed als standaard.