Pagina 2 van 3
Geplaatst: di 26 apr, 2005 18:33
door Dutje#82
Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105
grtzzzzzzzz
Geplaatst: di 26 apr, 2005 18:35
door Hanzie
idd wat sg6 zegt klopt, ik heb veel tegen teunie gedragt met m'n ex suzuki, in optrekken trok ik iets weg en die afstand bleef behouden doordat de snelheden gelijk waren.
Geplaatst: di 26 apr, 2005 18:36
door Dutje#82
Hanzie schreef:idd wat sg6 zegt klopt, ik heb veel tegen teunie gedragt met m'n ex suzuki, in optrekken trok ik iets weg en die afstand bleef behouden doordat de snelheden gelijk waren.
vaag mijn ging harder
grtzzzzzzz
Geplaatst: di 26 apr, 2005 18:38
door Sg6
banshee--lover schreef:Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105
grtzzzzzzzz
mijne heeft op testbank gestaan

dus zal em wel juist gejet staan
Geplaatst: di 26 apr, 2005 18:46
door Dutje#82
Sg6 schreef:banshee--lover schreef:Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105
grtzzzzzzzz
mijne heeft op testbank gestaan

dus zal em wel juist gejet staan
ha ja... kzeg het net kvind het vaag... mijne ging harder

Geplaatst: di 26 apr, 2005 19:04
door Robby
moest het niets uithalen voor wat steek je het dan? het is toch logisch dat als je een andere filter en uitlaat steekt en daabij rejet dat je harder gaat? voorwat doe je het anders. Tgaat hier weal over warriors en tis allemaal van da haalt niks uit en da heeft geen nut en blablabla. Het haalt wel uit
greetz
Geplaatst: di 26 apr, 2005 19:06
door KrisZ400
Robby schreef:moest het niets uithalen voor wat steek je het dan? het is toch logisch dat als je een andere filter en uitlaat steekt en daabij rejet dat je harder gaat? voorwat doe je het anders. Tgaat hier weal over warriors en tis allemaal van da haalt niks uit en da heeft geen nut en blablabla. Het haalt wel uit
greetz
Het haalt zeker uit maar niet in snelheid alleen in trekkracht
Geplaatst: di 26 apr, 2005 19:10
door Robby
haja vergeet ook niet, het 350blok word enorm tam gehouden door de standaard spullen die erop steken, daarintegen heeft de z al meer toeren en dergelijke. dus kun je eigenlijk niet echt vergelijken. kga nu een rare vergelijking maken, maar omdat het over een 2-takt gaat, maar de blaster is ook enorm gedempt, standaard ist ni meer als ne 50cc als em draaid en steekt daar is een ander pijpke op, kweet wel dat je 2 en 4takt niet mag vergelijken, maar de blokken zijn even oud en worden even tam gehouden.
Geplaatst: di 26 apr, 2005 19:13
door Robby
en gewoon door men doma demper erop te steken ging ik 5km per uur harder en trok ik harder, is gewoon omdat je blok sneller in toeren gaat (met gevolg harder trekken) en sneller dus in hogere toeren zit (met gevolg harder rijden)
Geplaatst: di 26 apr, 2005 20:41
door Teunie
Een warrior heeft niet echt een hoogstaand blok, het is een vrij bejaard blok en ik ben bang dat er dus niet veel uit te halen is.
Tuurlijk zal pijp en filter + goede jetting wel wat uithalen, je zult meer trekkracht krijgen.
Top kan iets hoger worden als de standaarddemper hem niet tot het volledige toerental door laat trekken en de nieuwe demper wel.
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 10:34
door Frank MB
Robby schreef:en gewoon door men doma demper erop te steken ging ik 5km per uur harder en trok ik harder, is gewoon omdat je blok sneller in toeren gaat (met gevolg harder trekken) en sneller dus in hogere toeren zit (met gevolg harder rijden)
Je redenatie klopt van geen kant man

Als je sneller in hoge toeren komt ga je harder rijden, nee dan trek je sneller op. Als je meer toeren maakt dan zou je harder kunnen gaan rijden, maar dit hoeft ook niet altijd.
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:20
door ronnieb
Je redenatie klopt van geen kant man Als je sneller in hoge toeren komt ga je harder rijden, nee dan trek je sneller op. Als je meer toeren maakt dan zou je harder kunnen gaan rijden, maar dit hoeft ook niet altijd.
En zo is het maar net..
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 15:36
door Robby
leer lezen => gevolg door de uitlaat is meer toeren en meer trekkracht met nadruk op EN doordat je sneller in hogere toeren gaat en daar kunt in blijven omdat je meer kracht hebt rijd je sneller. of is dit chinees?
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 15:50
door Frank MB
Robby schreef:leer lezen => gevolg door de uitlaat is meer toeren en meer trekkracht met nadruk op EN
Er staat dat ie sneller in hogere toeren komt en dat betekend helemaal niet dat je dan harder gaat, en met meer trekkracht hoef je ook niet harder te gaan. Zoals Sg6 al gezegd heeft. Oftewel leer eens zinnen maken als je iets duidelijk wil maken.
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 15:58
door rippeke
haha
al dien ambras voor nen uitlaat
of ja nee uitlaat EN filter
Is dit gene mooi moment om de discussie stil te leggen en te besluiten met de woorden dat je quad beter gaat met een uitlaat en filter en msh wel het overwegen waard is.

grtz
