
honda 400 ex mod 2005 goede keuze ??
Voor 7400€ hebde ook al een Z hoor met nerfbars op en een vette uitlaat ook als het moet.Skicks schreef:jup, just, een Z heb je voor 7900€!tointjuh schreef:is hij met of zonder papieren?? voor da geld koop je een nieuwe z400 met papieren
spaar nog een 500€, en je hebt een lekker beest, zowas mij en nog vele anderen
Ik heb met een trx-400 testrit gedaan was een goede quad voor zijn tijd.
Is nog luchtkoeling.
Waarom denk je dat niemand die nog koopt
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Er is niets mis met de 400ex.
Het blok is niet kapot te krijgen en met luchtkoeling is niets mis.
Er zit geen waterpomp op ofzo die kapot kan gaan.
Bovendien zit er een oliekoeler op.
Kwa betrouwbaarheid zit je met Honda gewoon goed.
Het is waar dat de Z iets meer power heeft.
De EX heeft echter betere handling omdat hij wat lager is.
Ik heb vaker gereden tegen Patje met zn 400ex en andere demper.
We gaan gelijk op met optrekken alleen mijn top ligt hoger.
Het is wel zo dat de Z beter te tunen is omdat het blok moderner is.
Ik denk dat je van beide quadjes veel plezier zult hebben, heb ze zelf allebei gehad.
Mijn mening was dat de 400ex beter in de bochten lag (de 400ex knalt door bochten waar een standaard kfx gewoon omkiept).
Daarbij heeft de KFX iets meer power.
De keuze is dus persoonlijk, feit is wel dat je meer op zult vallen met een rode Honda dan met ALWEER een groene kfx of gele z
Succes met je keuze, je zult vast tevreden zijn met allebei.
Het blok is niet kapot te krijgen en met luchtkoeling is niets mis.
Er zit geen waterpomp op ofzo die kapot kan gaan.
Bovendien zit er een oliekoeler op.
Kwa betrouwbaarheid zit je met Honda gewoon goed.
Het is waar dat de Z iets meer power heeft.
De EX heeft echter betere handling omdat hij wat lager is.
Ik heb vaker gereden tegen Patje met zn 400ex en andere demper.
We gaan gelijk op met optrekken alleen mijn top ligt hoger.
Het is wel zo dat de Z beter te tunen is omdat het blok moderner is.
Ik denk dat je van beide quadjes veel plezier zult hebben, heb ze zelf allebei gehad.
Mijn mening was dat de 400ex beter in de bochten lag (de 400ex knalt door bochten waar een standaard kfx gewoon omkiept).
Daarbij heeft de KFX iets meer power.
De keuze is dus persoonlijk, feit is wel dat je meer op zult vallen met een rode Honda dan met ALWEER een groene kfx of gele z
Succes met je keuze, je zult vast tevreden zijn met allebei.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
blaster met een 240 kitje gaat ook hoor 
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
mijno ook en geen last van
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
weet ik
is goe da je het zegt 
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
blasterke27
- Quadrider

- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
ik kan je alleen maar gelijk geven teun in allesTeunie schreef:Er is niets mis met de 400ex.
Het blok is niet kapot te krijgen en met luchtkoeling is niets mis.
Er zit geen waterpomp op ofzo die kapot kan gaan.
Bovendien zit er een oliekoeler op.
Kwa betrouwbaarheid zit je met Honda gewoon goed.
Het is waar dat de Z iets meer power heeft.
De EX heeft echter betere handling omdat hij wat lager is.
Ik heb vaker gereden tegen Patje met zn 400ex en andere demper.
We gaan gelijk op met optrekken alleen mijn top ligt hoger.
Het is wel zo dat de Z beter te tunen is omdat het blok moderner is.
Ik denk dat je van beide quadjes veel plezier zult hebben, heb ze zelf allebei gehad.
Mijn mening was dat de 400ex beter in de bochten lag (de 400ex knalt door bochten waar een standaard kfx gewoon omkiept).
Daarbij heeft de KFX iets meer power.
De keuze is dus persoonlijk, feit is wel dat je meer op zult vallen met een rode Honda dan met ALWEER een groene kfx of gele z
Succes met je keuze, je zult vast tevreden zijn met allebei.
honda the power of dreams
honda trx400 !
honda trx400 !
-
blasterke27
- Quadrider

- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
Mijn Z gaat héél mooi in bochtjes, zelfs 90 graden in mn 2e vites, lekker hard, harde ondergrond, of zelfs zachte, blijft mooi rechtop!blasterke27 schreef:ik kan je alleen maar gelijk geven teun in allesik heb even gekeden op een suzuki gereden ik merkte direct op dat ie zeker niet goed in de bochten lag en het leek ofdat je de hele tijd ging omkiepen maar dan was dit niet
dit is ook omwille van de hoogte van een z een honda darentegen ligt een pak lager en gaat daarom ook gemakkelijker door de bochten
en in mx zijn de bochten belangrijk de snelheid tussen honda en suzu denk niet dat daar imens veel evrschil tussen zit...
ben hier achter ons, in de velden, aant oefene voor te beginne met mx, scheef in de bochte ligge, alle soorte bochte, hobbels, plat, vettig, zacht, los zand,... hij blijft héél mooi rijden, kiept echt niet om (asje er een beetje mee omkan denkik).
heb er totaal geen spijt van!
denk dat de bochtenligging van een EX echt niet ZO verschillend is met die van een Z, maarja das een mening natuurlijk é!
greetz, Sam


