Pagina 2 van 3

Geplaatst: di 26 apr, 2005 20:42
door Fré
bon om verdere speculaties een klein beetje te matigen:

Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: di 26 apr, 2005 20:47
door Bartie
Skicks schreef:
tointjuh schreef:is hij met of zonder papieren?? voor da geld koop je een nieuwe z400 met papieren
jup, just, een Z heb je voor 7900€!
spaar nog een 500€, en je hebt een lekker beest, zowas mij en nog vele anderen :twisted:
Voor 7400€ hebde ook al een Z hoor met nerfbars op en een vette uitlaat ook als het moet.

Ik heb met een trx-400 testrit gedaan was een goede quad voor zijn tijd.

Is nog luchtkoeling.

Waarom denk je dat niemand die nog koopt :roll:

Geplaatst: di 26 apr, 2005 20:50
door Skicks
Blasterke200 schreef:
Robby schreef:topic gaat over 400ex, niet over de Z.
greetz
ze zijn aant vergelijken :?
just, hij vraagt onze mening!
wij willen hem gewoon ook de voordelen van andere quads laten kennen!

Geplaatst: di 26 apr, 2005 20:53
door Teunie
Er is niets mis met de 400ex.
Het blok is niet kapot te krijgen en met luchtkoeling is niets mis.
Er zit geen waterpomp op ofzo die kapot kan gaan.
Bovendien zit er een oliekoeler op.

Kwa betrouwbaarheid zit je met Honda gewoon goed.

Het is waar dat de Z iets meer power heeft.
De EX heeft echter betere handling omdat hij wat lager is.

Ik heb vaker gereden tegen Patje met zn 400ex en andere demper.
We gaan gelijk op met optrekken alleen mijn top ligt hoger.
Het is wel zo dat de Z beter te tunen is omdat het blok moderner is.

Ik denk dat je van beide quadjes veel plezier zult hebben, heb ze zelf allebei gehad.
Mijn mening was dat de 400ex beter in de bochten lag (de 400ex knalt door bochten waar een standaard kfx gewoon omkiept).
Daarbij heeft de KFX iets meer power.

De keuze is dus persoonlijk, feit is wel dat je meer op zult vallen met een rode Honda dan met ALWEER een groene kfx of gele z ;)

Succes met je keuze, je zult vast tevreden zijn met allebei.

Geplaatst: di 26 apr, 2005 21:00
door Dutje#82
tja... had ik he gezegt ! maar'n EX met titianum klepjes met aangepaste klepveren andere uitlaat andere carbu en cdi !! GAAAAAT wel hoor :twisted:

grtzzz

kzeg nx mis over de Z alleen vindt ik hem net iets te hoog ( heb er al mee gereden .... )

Geplaatst: di 26 apr, 2005 21:01
door Bartje 400
blaster met een 240 kitje gaat ook hoor :twisted:

Geplaatst: di 26 apr, 2005 21:02
door Dutje#82
Blaster boy 13 schreef:blaster met een 240 kitje gaat ook hoor :twisted:
tja dat wel... al zeggen ze dat hij zuigers vreet... iedere opgepepte quad vreet zuigers.. een vreten is dan nog een groot woord :roll: :roll:


grtzzzzzz

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:05
door Ludovic 250
die van mij vreet geen zuigers hoor en is ook helemaal opgedreven,steekt wel nog geen 240 onder maar de standaard cilinder is wel getuned

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:15
door Bartje 400
mijno ook en geen last van

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:18
door Dutje#82
Blaster boy 13 schreef:mijno ook en geen last van
het was voor jou dat ik het zei makker.... !! jij zou een 240 willen maar anderen raden het af omdat hij zuigers zou vreten achteraf... dat wou ik bedoelen !!

grtzzzzzzzzz

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:19
door Bartje 400
weet ik :lol: is goe da je het zegt :P

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:19
door blasterke27
Teunie schreef:Er is niets mis met de 400ex.
Het blok is niet kapot te krijgen en met luchtkoeling is niets mis.
Er zit geen waterpomp op ofzo die kapot kan gaan.
Bovendien zit er een oliekoeler op.

Kwa betrouwbaarheid zit je met Honda gewoon goed.

Het is waar dat de Z iets meer power heeft.
De EX heeft echter betere handling omdat hij wat lager is.

Ik heb vaker gereden tegen Patje met zn 400ex en andere demper.
We gaan gelijk op met optrekken alleen mijn top ligt hoger.
Het is wel zo dat de Z beter te tunen is omdat het blok moderner is.

Ik denk dat je van beide quadjes veel plezier zult hebben, heb ze zelf allebei gehad.
Mijn mening was dat de 400ex beter in de bochten lag (de 400ex knalt door bochten waar een standaard kfx gewoon omkiept).
Daarbij heeft de KFX iets meer power.

De keuze is dus persoonlijk, feit is wel dat je meer op zult vallen met een rode Honda dan met ALWEER een groene kfx of gele z ;)

Succes met je keuze, je zult vast tevreden zijn met allebei.
ik kan je alleen maar gelijk geven teun in alles :P ik heb even gekeden op een suzuki gereden ik merkte direct op dat ie zeker niet goed in de bochten lag en het leek ofdat je de hele tijd ging omkiepen maar dan was dit niet :? dit is ook omwille van de hoogte van een z een honda darentegen ligt een pak lager en gaat daarom ook gemakkelijker door de bochten :wink: en in mx zijn de bochten belangrijk de snelheid tussen honda en suzu denk niet dat daar imens veel evrschil tussen zit...

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:55
door ~JoAcHiM~
De 240kit is moeilijk koel te houden t'schijnt...

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:57
door blasterke27
nja mijn blaster gaat sowieso weg hij is me gwn te klein :wink:

Geplaatst: wo 27 apr, 2005 21:02
door Skicks
blasterke27 schreef:ik kan je alleen maar gelijk geven teun in alles :P ik heb even gekeden op een suzuki gereden ik merkte direct op dat ie zeker niet goed in de bochten lag en het leek ofdat je de hele tijd ging omkiepen maar dan was dit niet :? dit is ook omwille van de hoogte van een z een honda darentegen ligt een pak lager en gaat daarom ook gemakkelijker door de bochten :wink: en in mx zijn de bochten belangrijk de snelheid tussen honda en suzu denk niet dat daar imens veel evrschil tussen zit...
Mijn Z gaat héél mooi in bochtjes, zelfs 90 graden in mn 2e vites, lekker hard, harde ondergrond, of zelfs zachte, blijft mooi rechtop!
ben hier achter ons, in de velden, aant oefene voor te beginne met mx, scheef in de bochte ligge, alle soorte bochte, hobbels, plat, vettig, zacht, los zand,... hij blijft héél mooi rijden, kiept echt niet om (asje er een beetje mee omkan denkik).

heb er totaal geen spijt van!
denk dat de bochtenligging van een EX echt niet ZO verschillend is met die van een Z, maarja das een mening natuurlijk é!

greetz, Sam