Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 24 mei, 2005 19:54
door peet #77
plaats dan maar foto's als je iets hebt gemaakt

Geplaatst: di 24 mei, 2005 23:05
door FlangleR
zal ik zeker doen :lol: in mijn toppic :wink:

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 17:09
door Jockey

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 17:13
door Jockey
damn die dubbele FP is super vet
die voorbocht is da zelfconstructie of late make?
zou ik wel es int echt wille zien :P

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 17:47
door peet #77
Jockey schreef:damn die dubbele FP is super vet
die voorbocht is da zelfconstructie of late make?
zou ik wel es int echt wille zien :P
die is gemaakt bij FP zelf op maat en da is super die uitlaat deze zomer kan je hem bewonderen op onze recreatie cross

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 18:58
door FlangleR
sjieke dingen maar dat kan je allemaal zo kopen he :lol:

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 19:00
door peet #77
206dbdragger schreef:sjieke dingen maar dat kan je allemaal zo kopen he :lol:
ja juist jij maakt die zelf en zo heb je iets speciaal en dat niemand anders heeft

Geplaatst: za 30 jul, 2005 12:48
door Rik350
Een uitlaat moet een bepaalde inhoud en diameter hebben om goed te werken daar kraken slimme mensen met behulp van computers jaren hun hersens over om de beste uitlaat te maken en jij denkt dat gewoon effe in elkaar te lassen?

Een raptor heeft twee uitlaatkleppen die ieder appart een pijpje naar buiten hebben en later bij elkaar gekoppelt worden die splitsing moet je eigenlijk aanhouden.

Bij auto's is het zo dat als je een 4 in 1 spagetti spruitstuk neemt je het meeste pk's in lagetoeren wint en als je een 4 in 2 neemt je meer pk's in hoge toeren wint en 4x en dan 4 uitlaten zitten je pk's nog hoger in toeren de lengte van de spagettis voor ze bij elkaar komen telt ook hoe langer hoe hoger in toeren hoe korter hoe lager in toeren. Maar dit gaat over cilinders koppelen en jij hebt maar een cilinder dus ik weet niet of dit dan ook opgaat.