Pagina 2 van 5

Geplaatst: za 12 nov, 2005 22:40
door Bartje 400
knap werk man :shock:

Geplaatst: zo 13 nov, 2005 02:05
door Fré
Sg6 schreef:heb eens de volledige eigenschappen gebruikt van de draaibank enja fre die hebben ze toch kunnen afregelen de draaibank het was dus geen nieuwe kopen(tedju, maar den technieker heeft er wel 5u aan bezig geweest).
idd spijtig! :mrgreen:

Geplaatst: zo 13 nov, 2005 02:59
door Wild cat
@ Sg6
Kunde misschien de gegevens eens doorsturen van die koeler.
Kan ze dan misschien zelf draaien op cnc draaibank.

Geplaatst: zo 13 nov, 2005 11:53
door Sg6
Wild cat schreef:@ Sg6
Kunde misschien de gegevens eens doorsturen van die koeler.
Kan ze dan misschien zelf draaien op cnc draaibank.
zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn of mijn quad qua afmetingen.

Geplaatst: zo 13 nov, 2005 17:51
door wally
heel erg knap gemaakt, maar wat is hier de bedoeling van. Al wil je dat je motor kouder blijft stop er een andere thermostaat en vul hem af met koelvloeistof van icecold. (scheelt ongeveer 10 graden)

Geplaatst: zo 13 nov, 2005 19:13
door Fré
als je goed aan het crossen bent staat die thermostaat toch constant open, dus rest je nog een grotere radiator en/of andere koelvloeistof?

Die koelvloeistof hebben we al, grotere rad is te duur, dus wordt dat opgelost met die koelvinnen en scoops.

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 09:12
door peet #77
heb die koelvinnen ook besteld (bij ralph) zou iets helpen maar hoeveel is nog de vraag die van u zien er het zelfde uit zal zeker goed zijn

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 09:53
door Sg6
peet schreef:heb die koelvinnen ook besteld (bij ralph) zou iets helpen maar hoeveel is nog de vraag die van u zien er het zelfde uit zal zeker goed zijn
ik hoop op een graad of 2 dan zal ik zeker tevreden zijn.

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 09:58
door peet #77
Sg6 schreef:
peet schreef:heb die koelvinnen ook besteld (bij ralph) zou iets helpen maar hoeveel is nog de vraag die van u zien er het zelfde uit zal zeker goed zijn
ik hoop op een graad of 2 dan zal ik zeker tevreden zijn.
alle beetjes helpen he heb ook die koelvloeistof staan van denicol deze zou 10° minder zijn of andere koelvloeistoffen staat er zo telezen op de verpakking

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 10:53
door Ivoman #7
naar ik vernomen heb geven die dingen 7 tot 10° koeling :)

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 11:06
door Sg6
Ivoman schreef:naar ik vernomen heb geven die dingen 7 tot 10° koeling :)
ja mijn kloten!!
sebiet mag ik weerstanddraad aan mijn leidingen hangen om de boel op te warmen :lol:

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 11:38
door peet #77
ow das veel he maar ja hoe koeler hoe beter he voor de blok

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 11:59
door Ivoman #7
Ik heb die van CFM Performance. Staat wel nog niet gemonteerd.

Blijkbaar is het 8 tot 12° afhankelijk van... :shock: :)

http://www.cfmracing.com/yfz450.html
(midden de pagina)
This engine cooler will reduce your coolant return temperature by an average of 8-12 degrees depending on engine modifications and riding conditions.
Afbeelding

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:14
door No Limit W-tec
Persoonlijk zou ik de vrije ruimtes en vinnen nog smaller maken. Misschien een tip : gat voorzien om temp sensor te monteren ?

Shindy (Daytona) heeft een temp meter

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:37
door Sg6
No Limit YFZ schreef:Persoonlijk zou ik de vrije ruimtes en vinnen nog smaller maken. Misschien een tip : gat voorzien om temp sensor te monteren ?

Shindy (Daytona) heeft een temp meter
ik zou persoonlijk niet de temp meten voor ingang blok maar achter blok. Ik heb daar momenteel een steken van koso. Heb eraan gedacht om nog eentje te maken die kleiner is met voorziening voor koso sonde erin te stoppen morja denk dat kleintje aan de uitgang zal het niet uitmaken aangezien het ingesloten is en waarschijnlijk niet al te veel wind vangt.
De vrije ruimtes kon ik nie smaller maken aangezien de normale afsteekbeitel ongeveer 3mm is.