gewoon even een setje kopen om in de winter in de garage te staan moet kunnen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Pff 1, 50 ik sta op 1, 51 vanvoor met 7" velgen als ik 8" steek kom ik op 1, 56 als geen 1, 57 is mijn A-armen zijn 2, 25" breder
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Ik heb onlangs ene gezien met +3 armen die stond breed enige min punt was dat hem achterkant dan te smal stond een 5+5 as was mooi geweest met extended hubs
Groetjes Kris
Ik heb vanvoor spoor verbreders ja rij zo al jaren rond zonder problemen en zonder spoor zoeken hoewel sommige beweren dat hem zonder verbreders beter zou rijden Nog beter ?
Groetjes Kris
probeer het een keer zou ik zeggen ik gebruik geen verbreders omdat ik het niet mooi vind maar das persoonljk he
het rijd gewoon hetzelfde een verdere offset van de velg of spoorverbreders dat komt op het zelfde neer