MX vs ATV nu ook voor de PC verkrijgbaar
Spel is wel grappig maar niet van deze tijd.
Is gewoon motocross madness met quadjes erbij. Graphics zien er ook erg gedateerd uit en het geluid is matig.
Feit dat er quads inzitten maakt het wel leuk voor een keertje.
Is gewoon motocross madness met quadjes erbij. Graphics zien er ook erg gedateerd uit en het geluid is matig.
Feit dat er quads inzitten maakt het wel leuk voor een keertje.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Bartje 400
- Quadracer

hoe doe je backflip? 
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Het is een op en top Amerikaans spel en daar zijn quads wel populair, dus het is puur en alleen een commerciële stunt om zoveel mogelijk mensen het spel te doen kopen.Vyrena schreef:Wees blij dat er een spel is waar quads in rondrijden, dat er mensen de moeite hebben genomen er quads in op te nemen, die bijna overal wel uitgelachen worden.
Had Polyphony Studios het spel in handen gehad, dan was het quadrijden pas eer aan gedaan.
-
Bartje 400
- Quadracer

zoals vyrena zegt , zijt blij dat er 1 is
je moet ook nog vergelijking kunnen maken tussen echt en niet echt , dat maakt het juist fun
je moet ook nog vergelijking kunnen maken tussen echt en niet echt , dat maakt het juist fun
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Daar heb je groot gelijk in. Enige nadeel van bijvoorbeeld GT4 is het geluid, zelfs NFS most wanted heeft beter geluid (VEEL beter zelfs).Alfredo schreef:Het is een op en top Amerikaans spel en daar zijn quads wel populair, dus het is puur en alleen een commerciële stunt om zoveel mogelijk mensen het spel te doen kopen.Vyrena schreef:Wees blij dat er een spel is waar quads in rondrijden, dat er mensen de moeite hebben genomen er quads in op te nemen, die bijna overal wel uitgelachen worden.
Had Polyphony Studios het spel in handen gehad, dan was het quadrijden pas eer aan gedaan.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Geluid? Dat vind ik net super bij GT4! Het mooie eraan is dat je een ander geluid krijgt naargelang je camerastandpunt, ik speel altijd met de bumper camera en dan hoor je je uitlaat echt van achter je komen (met een surround set dan toch). Ook klinkt het net iets gedempter dan wanneer je camera achter de wagen staat.
Het enige wat ik mis is een goede online optie (en misschien een schademodel, maar dat stoort nu niet echt).
Ze komen trouwens met een motospel (baanmoto's) op de markt, het ziet er toch altijd zo mooi uit hé
NFS MS is ook wel goed, alleen staat mijn muziek daar luider dan de omgevingsgeluiden, dus hoor ik het niet echt
Het enige wat ik mis is een goede online optie (en misschien een schademodel, maar dat stoort nu niet echt).
Ze komen trouwens met een motospel (baanmoto's) op de markt, het ziet er toch altijd zo mooi uit hé
NFS MS is ook wel goed, alleen staat mijn muziek daar luider dan de omgevingsgeluiden, dus hoor ik het niet echt
Je moet bij MW maar eens alleen de motor geluiden hoog zetten en muziek uit, dan een Carrera GT nemen en volume flink hoogAlfredo schreef:Geluid? Dat vind ik net super bij GT4! Het mooie eraan is dat je een ander geluid krijgt naargelang je camerastandpunt, ik speel altijd met de bumper camera en dan hoor je je uitlaat echt van achter je komen (met een surround set dan toch). Ook klinkt het net iets gedempter dan wanneer je camera achter de wagen staat.
Geluid van GT4 is niet slecht ofzo, maar kon wel stukken beter.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
motorfret
- Easy Quadrider

- Contacteer:
't is ook een demo he?!Alfredo schreef:Man, wat een rotspel is me dat. Er is absoluut geen realisme aanwezig, geen snelheidsgevoel, de controls trekken op niets, de grafics zijn gewoon oud en die manier van jumpen met dat preload systeem trekt ook op niets...
het volledige spel kun je veel meer instellen.