Pagina 3 van 21
Geplaatst: za 10 jan, 2004 12:56
door NoFear
Laat die quad maar zitten dan hoor. Als ik 18 ben zal ik me geld nodig hebben voor een auto. Als ik dan geld over heb misschien nog een quad. Maarja in ieder geval bedankt kerels

Geplaatst: za 10 jan, 2004 12:57
door Mika
Je kan toch een occasie blaster kope en enkel op circuits rijden als je absoluut een quad wilt
Geplaatst: za 10 jan, 2004 13:00
door NoFear
Geen idee waar ik ergens een circuit kan vinden. En om nou telkens daar naar toe te gaan rijden lijkt me ook nix
Geplaatst: za 10 jan, 2004 13:24
door Mika
Tsja eens je echt het quad rijden geproefd hebt zul je geen spijt hebben dat je een Blaster hebt gekocht, ook al kan je er niet mee op de openbare weg komen... Je vader kan ook altijd rijden met jou achterop he, als je dan in de bossen ofzo komt rij jij ffkes. Maar dat moet je zelf uitmaken wat je gaat doen
Geplaatst: za 10 jan, 2004 13:43
door L.D.
Ik heb vroeger zo'n Aeon Cobra 50 (gehomologeerd) gehad, die ging wel vooruit hoor. Standaard iets van 55... Kun je altijd beetje opdrijven... Ik had er wel veel problemen mee, dat ding is niet zo gemaakt voor van kop tot teen onder de modder te zitten...
Geplaatst: za 10 jan, 2004 14:07
door Ralph
Nieuwe Blaster kost zo'n 4250 euro. Maar als je er mee de weg op wilt betaal je wel zo'n 7000. Maar dan moet je wel je autorijbewijs halen.
Voor 2800 euro kan je wel een 2e hands kopen maar dan zal je er toch zelf nog wat aan moeten versleutelen. Ze zijn wel simpel op te voeren en het is eigenlijk wel de quad met het kleinste motortje wat toch heel wat presteerd. Lager dan 200cc moet je echt niet gaan.
Als je klaar bent met school heb je er weer niks aan zo'n klein ding, niet doen zou ik zeggen.
Geplaatst: za 10 jan, 2004 14:30
door ~JoAcHiM~
Geplaatst: za 10 jan, 2004 16:19
door Ludovic 250
7000 euro voor gehomologeerde blaster?dat is dan toch in nederland
Geplaatst: za 10 jan, 2004 16:47
door Hanzie
ik heb voor 7700 een suzuki met papieren
als ik het zo toch hoor, gaat zo'n 50cc best goed, maar denk er wel aan dat je er idd niet mee naar de cross moet gaan. hetzelfde als een scooter dus, alleen op de weg, met een scooter ga je ook niet naar het circuit!
Geplaatst: za 10 jan, 2004 18:57
door ~JoAcHiM~
ik heb voor 7700 een suzuki met papieren
iets meer dan 7300€ voor mij kfx400 met papieren inc. homoligatie.
Geplaatst: za 10 jan, 2004 18:58
door Mika
Is precies of de quads worden goedkoper met de jaren. Ik heb nog 7000eur betaald voor mijn gehomologeerde warrior
Geplaatst: za 10 jan, 2004 19:04
door Fré
~JoAcHiM~ schreef:ik heb voor 7700 een suzuki met papieren
iets meer dan 7300€ voor mij kfx400 met papieren inc. homoligatie.
hmmm, de 2004 kawa's zouden normaal aan +-7800 de deur uit gaan. Zeker dat het 2004 is?
Geplaatst: za 10 jan, 2004 19:34
door SlOoT
~JoAcHiM~ schreef:ik heb voor 7700 een suzuki met papieren
iets meer dan 7300€ voor mij kfx400 met papieren inc. homoligatie.
Ik 4000 voor mijn Cannondale + papieren.
Geplaatst: za 10 jan, 2004 19:39
door ~JoAcHiM~
Ik heb het al willen merken dat ik hem redelijk goedkoop heb. ik denk misschien omdat hij ze in grote hoeveelheden besteld; ik denk een stuk of 15
Ik heb juist eens gekeken op de factuur: 7500€
Ik heb de homoligatiekit als korting gekregen (500€)
Geplaatst: za 10 jan, 2004 23:04
door Ralph
Tsja Nederland, daar is alles duur
