Pagina 3 van 4
Geplaatst: vr 14 apr, 2006 21:04
door ONE YFZ
gaat die suzuki niet winnen

YFZ POWER

Geplaatst: za 15 apr, 2006 06:39
door No Limit W-tec
LTR gaat zeker hard. David Bertrand bezig gezien in Frankrijk, wel dat spel gaat echt vooruit hoor. Als je ziet dat hij toch (tijdelijk) in het spoor kan blijven met zijn quasi standaard LTR (qua motor toch) tov Courpie met een 480 Rinaldi YFZ dan mogen we ons op termijn nog mooie strijd verwachten eens de tuning van de LTR op punt staat.
Geplaatst: za 15 apr, 2006 08:12
door Banshee-Boy
idd ik had eerst de honda bestelt maar toen ik hier opgerede had was ik verkocht. de mijn komt normaal vandaag of dinsdag. dan inrijde en dan maar tunen

Geplaatst: za 15 apr, 2006 08:52
door Jockey
de mijne komt vandaag
nog enkele minuten geduld

Geplaatst: za 15 apr, 2006 10:47
door Hanzie
standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie

Geplaatst: za 15 apr, 2006 11:21
door Banshee-Boy
ik ben mijn nu halen
Geplaatst: za 15 apr, 2006 11:46
door Teunie
Banshee-Boy schreef:ik ben mijn nu halen
Als je hem hebt -> FOTO!
Geplaatst: za 15 apr, 2006 14:25
door Banshee-Boy
heb hem zal straks foto posten
Geplaatst: zo 16 apr, 2006 16:13
door craptor
gaan met die banaan

Geplaatst: zo 16 apr, 2006 20:23
door 4wheels
Hanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie

Op motors TV was er een test tussen ltz en Yam
Alle twee standaart
In de bochten suz pakken beter
en qua snelheid moest hij zeker niet onder doen
Btw het was van in Frankrijk
Geplaatst: zo 16 apr, 2006 21:48
door Frank MB
4wheels schreef:Hanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie

Op motors TV was er een test tussen ltz en Yam
Alle twee standaart
In de bochten suz pakken beter
en qua snelheid moest hij zeker niet onder doen
Btw het was van in Frankrijk
Dat vind ik nu appels met peren vergelijken omdat een honda en yamaha nu eenmaal niet zo breed zijn als suzuki.
Geplaatst: zo 16 apr, 2006 22:21
door Banshee-Boy
Frank MB schreef:4wheels schreef:Hanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie

Op motors TV was er een test tussen ltz en Yam
Alle twee standaart
In de bochten suz pakken beter
en qua snelheid moest hij zeker niet onder doen
Btw het was van in Frankrijk
Dat vind ik nu appels met peren vergelijken omdat een honda en yamaha nu eenmaal niet zo breed zijn als suzuki.
een yfz is ook nie echt bepaalt smal hè
Geplaatst: zo 16 apr, 2006 22:36
door Bartie
Frank MB schreef:4wheels schreef:Hanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie

Op motors TV was er een test tussen ltz en Yam
Alle twee standaart
In de bochten suz pakken beter
en qua snelheid moest hij zeker niet onder doen
Btw het was van in Frankrijk
Dat vind ik nu appels met peren vergelijken omdat een honda en yamaha nu eenmaal niet zo breed zijn als suzuki.
Daar gaat het hem juist om he. Wie maakt er standaard een super goede quad.
Ik vind de vergelijking juist wel kunnen. Standaard met standaard.
Geplaatst: ma 17 apr, 2006 08:12
door coen
een hoop mensen moeten noch even wennen dat er nu noch een heel goede 450 bij is vind ik alleen maar beter laat maar meer merken met een 450 komen
Geplaatst: ma 17 apr, 2006 09:03
door 4wheels
Je moet beide toch standaart vergelijken zeker
Is toch met alles zo
Denk dat ltz standaart al met betere vering zit ook
Het is toch daar waar het hem om gaat , standaart anders koopt ge u beter een bouw pakket
of ontwerp u eigen quad