Pagina 3 van 4
Geplaatst: do 16 nov, 2006 21:35
door KrisZ400
Ik vind het ook best raar dat je die bout er niet uit krijgt zonder door te branden hoor, ik heb op mijn werk al heel veel meegemaakt op dat gebied maar nog nooit gehad dat het niet lukte hoor. 5 minuten langer denken en bekijken kan een groot verschil maken

het is niet van te willen maar te moeten zeggen wij altijd

maar doorbranden is toch wel het laatste hoor

Geplaatst: do 16 nov, 2006 21:40
door epix no-fear
kunt beter die bout door snijden met de snijbrander dan dat je er een half uur op gaat staan te slaan met een zware hamer.
waarna blijkt dat je bout vast zit in je karter helft en ineens de stukken aluminium rond je oren vliegen en je een nieuw blok moet kopen
Geplaatst: do 16 nov, 2006 22:20
door Sg6
yamaha tri-z schreef:kunt beter die bout door snijden met de snijbrander dan dat je er een half uur op gaat staan te slaan met een zware hamer.
waarna blijkt dat je bout vast zit in je karter helft en ineens de stukken aluminium rond je oren vliegen en je een nieuw blok moet kopen
in je carterhelften steunt de bout maar een goei 15mm aan weerzijden de rest binnen in de carterhelf is groot genoeg. Zoveel is dit nu ook niet he.
Geplaatst: za 18 nov, 2006 19:22
door bansheefreak
achja als je denkt dat je het beter weet is het mij goed

.
wij hebben het eens meegemaakt met de quad en maken in het bedrijf dag dagelijks zo'n dingen mee en dan zal je wel weten hoe het moet.
Geplaatst: za 18 nov, 2006 20:05
door Fré
Tuurlijk dat wij het beter weten!
Wij hebben ook wel eens iets meegemaakt

Geplaatst: zo 19 nov, 2006 09:08
door Sg6
wij weten het altijd beter
ik heb al veeeeeeeeeeel meegemaakt...
Geplaatst: zo 19 nov, 2006 09:13
door epix no-fear
bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
Geplaatst: zo 19 nov, 2006 09:52
door Yamaha Grizzly 700
yamaha tri-z schreef:bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
die hebben wij, dat zou bij ons kunnen

is altijd te proberen
Geplaatst: zo 19 nov, 2006 10:02
door epix no-fear
Yamaha Grizzly 700 schreef:yamaha tri-z schreef:bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
die hebben wij, dat zou bij ons kunnen

is altijd te proberen
die zijne zijn echt loeisterk

daar heb ik een keer een nieuwe as mee onder een wagen gebouwd moest ik die bouwen aan draaien.
die bouten waren wel 5 cm dik en dan hier iemand anders aan de andere kant de moer tegen maar die moer draaide je zo dol
Geplaatst: zo 19 nov, 2006 10:04
door Yamaha Grizzly 700
yamaha tri-z schreef:Yamaha Grizzly 700 schreef:yamaha tri-z schreef:bart je kan ook nog naar een bedrijf gaan waar ze vrachtwagen banden verwisselen die hebben vaak hele zware luchtsleutels dat zou kunnen werken.
die hebben wij, dat zou bij ons kunnen

is altijd te proberen
die zijne zijn echt loeisterk

daar heb ik een keer een nieuwe as mee onder een wagen gebouwd moest ik die bouwen aan draaien.
die bouten waren wel 5 cm dik en dan hier iemand anders aan de andere kant de moer tegen maar die moer draaide je zo dol
ik kan dat ding niet eens houden

moet je best wat spierballetjes voor hebben voor zon ding
Geplaatst: zo 19 nov, 2006 17:05
door SlOoT
Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt. Maar wij doen dan ook altijd vet aan de bout als we em erin zetten.
Gewoon een dikke pin en een zware hamer van 20kg ofzo en dan flink slaan.

Geplaatst: zo 19 nov, 2006 17:17
door Fré
SlOoT schreef:Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt. Maar wij doen dan ook altijd vet aan de bout als we em erin zetten.
Gewoon een dikke pin en een zware hamer van 20kg ofzo en dan flink slaan.

dan vliegt je quad een meter verder

Geplaatst: zo 19 nov, 2006 18:24
door Suzuki
SlOoT schreef:Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt. Maar wij doen dan ook altijd vet aan de bout als we em erin zetten.
Gewoon een dikke pin en een zware hamer van 20kg ofzo en dan flink slaan.

Een hamer van 20 kg zwier jij geen 20 keer op en neer

Geplaatst: zo 19 nov, 2006 19:26
door Sg6
Fré schreef:SlOoT schreef:Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt. Maar wij doen dan ook altijd vet aan de bout als we em erin zetten.
Gewoon een dikke pin en een zware hamer van 20kg ofzo en dan flink slaan.

dan vliegt je quad een meter verder

leg em op zijn zij he kunde nog eens goe doorkloppen dan

Geplaatst: zo 19 nov, 2006 21:16
door epix no-fear
ik hoor nu ook bij de club
aleen bij mij is het probleem dat ik de moer niet van de bout af krijg