Pagina 3 van 5

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 13:41
door Daan
Zolang je er niet te veel afhaalt niet. Wel zul je door de hogere compressie op 98 moeten gaan rijden om pingelen tegen te gaan. Mark zal je vast wel verder kunnen helpen.

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 13:57
door Ralph
Ik ga waarschijnlijk dinsdag avond m'n kop naar Mark brengen om er wat af te laten halen, moet dan wel 98 gaan tanken. Kost zo'n 30 euro en dan heb ik hem woensdag al als het mee zit. Ik zal hier laten horen of het een succes is.

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 16:44
door Hanzie
ik heb wat rondgebeld, bij piranha doen ze het ook, en bij rs motors zeiden ze dat dat niet veel afdoet en bij lvc zeiden ze dat ze het niet deden, omdat je niet veel kracht meer kunt halen dan een aftermarket uitlaat... weet iemand misschien een adresje in België/limburg die dit ook doet?

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 19:27
door Daan
Hans_blaster schreef:rs motors zeiden ze dat dat niet veel afdoet en bij lvc zeiden ze dat ze het niet deden, omdat je niet veel kracht meer kunt halen dan een aftermarket uitlaat...
Van beide winkels is het antwoord bullshit. Het maakt wel degelijk behoorlijk wat uit. Zeker het antwoord van lvc is zwaar stompzinnig. :roll:

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 19:29
door Hanzie
lvc = stompzinnig

piranha had het dus wel juist en was dus eerlijk.

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 20:09
door elsinore
vlakken en poorten maakt wel degelijk uit!
een standaard cofiguratie voor blaster is iets van 130 lbs compressie.
met vlakken kan ie naar 170-180 lbs.
onsteking vervroegen en het wordt een 'hotrod' !
echter 98 oktaan eventueel met stabilisator is een must.

wat kun je verwachten? meer koppel en iets meer toeren.

veel geluk :D
mark

Geplaatst: ma 25 aug, 2003 20:22
door Ralph
Ik ga eerst ontsteking vervroegen proberen, als dat goed werkt doe ik kop vlakken. Mag niet boven de 98 gaan want dan kan ik niet meer tanken als ik een ritje over de weg aan het maken ben. Ik laat het hier horen hoe het is.

Geplaatst: za 13 sep, 2003 17:13
door Ralph
Zoals beloofd zou ik vertellen wat het effect was van de ontsteking vervroegen. De middentoeren zijn nu echt krachtig, als ik flink doorrijd kan ik hem haast niet met de voorwielen op de grond houden tot aan ongeveer z'n 3de a 4de versnelling. Lage toeren is bijna niks aan veranderd, maar hij klimt snel in z'n toeren dus daar heb je geen last van.
Ik heb er wel een 310 in moeten zetten, met 300 begon hij een beetje naar het witte te nijgen.

Geplaatst: za 13 sep, 2003 18:49
door bansheefreak
heb je dat zelf gedaan?

Geplaatst: za 13 sep, 2003 23:51
door Hanzie
nee, is door mark gedaan dacht ik. kostprijs?

Geplaatst: zo 14 sep, 2003 08:04
door Ralph
Niet zo heel duur, vraag maar aan Mark.

Geplaatst: zo 21 sep, 2003 18:14
door rickyblaster
Mark, waar woon je?
Wat kost het plus de montage op de quad (kop vlakken + poortwerk)?

Geplaatst: zo 21 sep, 2003 19:03
door bansheefreak
jumping jet doet ook koppen vlakken voor maar 12.5 euro

Geplaatst: zo 21 sep, 2003 19:04
door rickyblaster
Serieus? en Het poort werk?

Geplaatst: zo 21 sep, 2003 19:04
door Hanzie