Pagina 3 van 5
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: ma 05 mei, 2014 08:50
door JdmhatchR
Goud kleurige is luchtschroef. Helemaal indraaien, en dan 1,5 tot 2 slagen uit is ideaal.
2de schroef, op de TORS (die blok boven de carb) is stationair. Of daar een basis voor is weet ik niet, gewoon regelen tot hij stationair goed loopt.
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: ma 05 mei, 2014 11:03
door stijnvw
Is mss een stomme vraag maar.
1 slag is dat een halve cirkel of een hele?
Groetjes Stijn
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: ma 05 mei, 2014 11:45
door Tooneiges
1 slag is een hele cirkel
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: ma 05 mei, 2014 19:06
door stijnvw
Merci.
Morgen eens proberen.
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 20 mei, 2014 10:36
door stijnvw
Quad rijd niet slecht.
Alleen als ik mijn ga loslaat tijdens het rijden slaat hij af.
Geef ik dan terug een beetje gas dan vliegt hij weer aan de gang.
Krijg hem ook niet stationair afgesteld.
Moet een beetje gas geven anders valt hij uit.
Effe een andere vraag.
Een dichting voor tussen de uitlaat hoe heet dat juist?
Want op de site van
http://www.quadwinkel.be/shop/nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kan ik ze niet vinden.
Wou daar nerfbars en een intake
http://www.quadwinkel.be/shop/nl/intake ... rator.html" onclick="window.open(this.href);return false; voor mijn nieuwe carb.
Wou dan ook ineens een gaskabel en dichting erbij bestellen.
Heb een 36mm keihin gekocht voor op de blaster.
Iemand ervaring mee?
Groetjes
Stijn
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 20 mei, 2014 11:52
door JdmhatchR
carb al eens zuiver gemaakt? stationaire en hoofdsproeier? In welke positie staat de naald?
36mm lijkt mij serieus overkill... Wat hebt ge al veranderd op het gebied van performance?
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 20 mei, 2014 12:07
door stijnvw
Uitlaat en andere luchtfilter.
Heb hem nu al gekocht.
Gaat dat niet goed rijden?
Zou het niet weten hoe de naald staat.
Heb hem al eens doorgeblazen met lucht maar heb hem nog niet opengedaan.
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 20 mei, 2014 19:47
door Tooneiges
36 is veel te groot , totaal geen power onderin meer en zal slecht af te stellen zijn
Je mote met jou opzet eerder naar een pwk28 dn zit je echt goed
Ik heb de fout namelijk ook eens gemaakt , je krijgt hem zelfs niet ingebouwd is te groot
Dus verkopen en een passend iest kopen
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 20 mei, 2014 20:41
door stijnvw
Ok.
Dus bij deze is hij te koop.
Spijtig. Is mij verkocht geweest door iemand van hier op het forum.
Tips om voorlopig mijn originel carb goed afgesteld te krijgen zijn welkom.
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 20 mei, 2014 21:12
door ltz400
ik heb ooit op een aprilia rs 125cc een 35mm carbu gehad en die liep veel beter dan de orginelle 28mm.
vooral in onder toeren is ook een 2 takt. snap niet dat een 36mm op een 200cc niet goed loopt?
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: wo 21 mei, 2014 16:43
door Tooneiges
Veel te weinig flow voor op te bouwen in je cilinder e.d
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 17 jun, 2014 17:39
door stijnvw
Heb nog een vraagje.
wat is het rode lampje op de koplamp van een blaster
Mvg
Stijn
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 17 jun, 2014 18:54
door Mats
Olie lampje!
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: di 17 jun, 2014 19:57
door stijnvw
Ok merci. Ging vandaag aan onder het rijden.
Re: Oude vs nieuwe blaster
Geplaatst: wo 18 jun, 2014 16:36
door JdmhatchR
Dat moet ge dus goed in de gaten houden
Beter neemt ge een oil block off...Dan moet ge wel zelf mengen aan de pomp, maar die oliepompen
zijn niet te betrouwen!