Pagina 3 van 3
Re: kilometerstand en verschil types barossa.
Geplaatst: wo 03 sep, 2014 16:24
door MarcD
Als ik de quad op een krik zet en aan het wiel ga wobbelen heb ik zeker een halve centimeter speling dus geen slag in velg. Schijnen de wielhublagers te zijn terwijl deze op het oog nog prima lijken.
Iemand nog een antwoord op mn vorige vraag ?
Re: kilometerstand en verschil types barossa.
Geplaatst: wo 03 sep, 2014 20:30
door Jason McCoy
quadwinkel.nl
Re: kilometerstand en verschil types barossa.
Geplaatst: do 04 sep, 2014 09:22
door Jazzy
MarcD schreef:Als ik de quad op een krik zet en aan het wiel ga wobbelen heb ik zeker een halve centimeter speling dus geen slag in velg. Schijnen de wielhublagers te zijn terwijl deze op het oog nog prima lijken.
Een lager heeft als doel voorkomen dat er speling komt. Een lager controleer je niet 'op het oog' maar door te kijken of er speling op zit. Als je ruime speling hebt dan zijn lagers dus erg kapot, niet 'op het oog nog prima'. Je lagers zijn prima als je geen speling hebt.
Re: kilometerstand en verschil types barossa.
Geplaatst: do 04 sep, 2014 11:06
door AC67