Pagina 3 van 3
Geplaatst: di 28 jun, 2005 11:00
door Steffen
roderen bepaalt volgens mij nog steeds de levensduur van je quad, en als je direct gaat gaan crossen en hem in hoge toeren moet trekken en dan nog niet vlot kunnen verleggen, dan zou ik da persoonlijk niet doen, ma bon
en ook dat je zegt dat hij omhoog gaat, vergeet niet, je bent nog maar klein en licht manneke, het gewicht speelt ook een grote rol he.
greetz
Geplaatst: di 28 jun, 2005 17:05
door blasterboy
@ blasterboy, je zei dat je na 1 tank al volle gas geeft

ik zit nu aan mijn 3de tank en ik geef bijna altijd 1/3 van mijn gas, vanaf mijn 5de tank zal ik pas volle gas beginnen geven. Roderen is heel belangrijk. en schakelen is enkel kwestie van tijd
greetz[/quote]
heb niks over roderen gezegt

Geplaatst: di 28 jun, 2005 17:32
door Blaster-boy
ja 'k moe et nog lere , ik wil veel dinge op me'n eige uitzoeke:d wat niet altijd goed lukt

, schakele lukt al vlotjes , alleen in hondapark af en toe vergete van trg te schakele da'k dacht da ik em in dezelfde versnelling kon late staan
Geplaatst: di 28 jun, 2005 20:23
door Banshee-Boy
blasterboy schreef:@ blasterboy, je zei dat je na 1 tank al volle gas geeft

ik zit nu aan mijn 3de tank en ik geef bijna altijd 1/3 van mijn gas, vanaf mijn 5de tank zal ik pas volle gas beginnen geven. Roderen is heel belangrijk. en schakelen is enkel kwestie van tijd
greetz
heb niks over roderen gezegt

[/quote] 5 tanke is wat over dreven elke dealer zegt 2 tanke
Geplaatst: di 28 jun, 2005 20:30
door Blaster-boy
ik zat op anderhalve tank toenk al meer gas gaf en 2e tank was leeg juist voor'k meeging crosse
Geplaatst: di 28 jun, 2005 21:00
door Banshee-Boy
Blaster-boy schreef:ik zat op anderhalve tank toenk al meer gas gaf en 2e tank was leeg juist voor'k meeging crosse
dan is het toch goed
Geplaatst: wo 29 jun, 2005 05:16
door Blaster-boy
Banshee-Boy schreef:Blaster-boy schreef:ik zat op anderhalve tank toenk al meer gas gaf en 2e tank was leeg juist voor'k meeging crosse
dan is het toch goed
heb nie gezegt dat het nie goed was eh
