Pagina 3 van 7
					
				
				Geplaatst: do 15 sep, 2005 19:22
				door Dutje#82
				man man.. die quad is nog maar half ingerede en ze hebbe al big bore 800 kits  
 
  
  ik denk wel dat ie dan aardig vooruit gaat  
 
   
 
greeeeeeeeetz
 
			
					
				
				Geplaatst: vr 16 sep, 2005 14:33
				door jenzie
				Dubbele Fp uitlaat
 
 
Ik heb de uitlaat rechtstreeks gehaald bij de man die deze uitlaten maakt,knap werk dat die levert!  
 
 
Fp te vliermaalroot, tel 011/377374
 
			
					
				
				Geplaatst: zo 18 sep, 2005 22:37
				door Ivoman #7
				Trinity Racing's 734cc piston kit
 link
Trinity Racing's fuel management controller
link
Trinity Racing's fuel management controller
 link
Big Bore Billet Aluminum Cylinder
link
Big Bore Billet Aluminum Cylinder
Big Bore Forged Piston & Rings
Wrist Pin & Circlips
Base & Head Gaskets
 link
link 
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 20 sep, 2005 14:20
				door Ivoman #7
				TBR Two Brothers Racing Yamaha Raptor 700 M-7 Slip-on Exhaust System
 link
link 
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 20 sep, 2005 17:42
				door doubletracing
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 20 sep, 2005 20:57
				door Dutje#82
				trinity racing is top !!
mijn nieuwe cool head is ook van trinity massas power onderin nu  
 
 
greeeeetz
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 21 sep, 2005 20:12
				door peet #77
				 
hier heb je hem volledig
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 21 sep, 2005 21:14
				door EXFSS
				Vette pot  
 
  
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 21 sep, 2005 22:47
				door Skicks
				wooo man, met dat koper in de uitlaat lijkt het wel een kern die op ontploffe staat  
 
   
   
 
Greetz,S
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 10 okt, 2005 14:28
				door speedfreak
				Trinity Racing's fuel management controller 
kan mij iemand uitleggen waaevoor dit juist dient? 
heb wel een idee maar zou het eens van jullie willen weten...
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 10 okt, 2005 14:49
				door Sharky #3
				You may think your Raptor 700R's EFI will compensate for a new pipe & intake, but in reality it only monitors air density, essently stealing power from your new aftermarket performance parts. Enter Trinity's Stage IV fuel controller featuring on-the-fly adjustability and bolts on in just minutes with little effort. Unlike competitors' systems, the Stage IV fuel management controller will optimize your Raptor's EFI right out of the box so there's no need to download maps or deal with confusing mapping programs.
Estimated ship date is late October 2005 and will be available for $279.99.
als ik juist ben zou dit een instelbare cdi zijn. aangezien je injectie hebt moet je via zo'n doosje je quad jetten. dit zou zorgen voor de juiste hoeveelheid bezine en lucht voor je moter. 
Dus geen knallen of gorgelende moter.
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 10 okt, 2005 14:51
				door speedfreak
				thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 10 okt, 2005 14:55
				door Sharky #3
				speedfreak schreef:thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
ja, maar zelf dan ben je het nog niet verplicht denk ik
De standaard setting zou genoeg zijn...
Ik zou die enkel nemen als je die andere spullen zou installeeren zoals die cams, big bore 800cc,...
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 10 okt, 2005 17:05
				door wally
				David, kfx 700 schreef:speedfreak schreef:thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
ja, maar zelf dan ben je het nog niet verplicht denk ik
De standaard setting zou genoeg zijn...
Ik zou die enkel nemen als je die andere spullen zou installeeren zoals die cams, big bore 800cc,...
 
nope andere uitlaat=te arm mengsel=kleppen verbranden. Je kan beter alles in 1 keer doe. Luchtfilter, powercommander/rapidbike, uitlaat. Dan alles in 1 keer afstellen en dan heb je het meeste rendement in 1 keer. Ik zou zelf voor een rapidbike cdi-unit gaan omdat je hem maar 1 keer koopt en dan op alle quads/motorfietsen past. Alleen als je van voertuig wisselt hoef je alleen maar een andere kabel te kopen voor het nieuwe voertuig.
 
			
					
				
				Geplaatst: zo 20 nov, 2005 18:29
				door Sebastien
				En zijn er al mensen die wat graphic kits zijn tegen gekomen voor de 700