Pagina 24 van 35
Geplaatst: za 02 apr, 2005 18:15
door bansheefreak
die zwarte kap die voor de radiator zit zou ik ook oranje maken is ie nog chikker

Geplaatst: za 02 apr, 2005 18:23
door Vincenzo
manneke sloot jong das ferm!!!
Geplaatst: za 02 apr, 2005 18:24
door SlOoT
bansheefreak schreef:die zwarte kap die voor de radiator zit zou ik ook oranje maken is ie nog chikker

daar heb ik zelf nog niet eens aan gedacht. Zou denk ik wel mooi staan.

Geplaatst: zo 10 apr, 2005 20:33
door SlOoT
Mannen, het project is nog niet ten einde.
Vandaag heerlijk gereden in Bree, maar daar kwamen we al weer de vogende probleempjes tegen:
1- Vacuum carb, deze werkt niet goed op een crossbaan, zodra je een sprong maakt klapt de schuif onderin tijdens de landing, daardoor valt ie ff weg, of hij slaat zelfs af, wat mij over kwam in de 1e manche.
2- Schokbrekers, deze moeten ook ff goed afgesteld worden want in Bree stuiderde ik een paar keer zowat van mijn quad

Ze staan dus wat te hard.
3- Tandwiel verhouding, deze is echt VEEEEEL te lang, tijdens de wedstrijd had ik ALLEEN maar de 2e versnelling nodig, ik heb em niet 1 keer in een andere versnelling gehad, behalve 1 keer ff in de 3e maar toen bleek dus al snel dat deze versnelling te lang was. Dat wordt dus ff een dikke 50T achterop.
Niet echt al te veel werk, alleen de carb zal misschien wat lastig worden aangezien mijn pa van plan is om em aan te passen zodat het geen vacuum carb meer is...
Geplaatst: ma 11 apr, 2005 14:51
door SlOoT
Geplaatst: ma 11 apr, 2005 15:31
door Vincenzo
dit is toch echt wel een vette pluim waard! zeg sloot waart ge nie aan nog zo een monster begonne?
Geplaatst: ma 11 apr, 2005 16:14
door JAN15-10
Moeten jullie niet eens zelf een quad gaan ontwikkelen sloot ?
Nogmaals VETTE PLUIM
Jan
Geplaatst: di 12 apr, 2005 09:53
door Rik350
Super dik ook een aplausje uit hagestein maar eeuh wat vinden jouw buren hier nu van ik denk niet dat jullie hier een dubbele astrademper op gaan zetten

Geplaatst: di 12 apr, 2005 10:06
door SlOoT
Nu met deze motor erin en deze originele uitlaat maakt hij VEEL minder lawaai als de Cannondale met die dubbele demper.

Geplaatst: di 12 apr, 2005 10:28
door No Limit W-tec
Wat betreft de carb, denk dat je best op zoek gaat naar een FCR 41 carb, die past best bij die motor. Let wel op, nemen wat meer plaats in en zie dat je al niet veel over hebt...
Geplaatst: di 12 apr, 2005 13:45
door Frank MB
En is die achternummerplaat van metaal? Zo ja haal het er snel af want als je toch over de kop gaat en die plaat komt op je, dan gaat hij dwars door je heen.
Geplaatst: di 12 apr, 2005 14:00
door SlOoT
Deze plaat gaat toch weg, er komen nu 2 van die platen, 1 voorop en 1 achterop, net als hoe het origineel bij de Moto en Blaze is.

Geplaatst: wo 20 apr, 2005 14:23
door Blaster-boy
SlOoT schreef:Nu met deze motor erin en deze originele uitlaat maakt hij VEEL minder lawaai als de Cannondale met die dubbele demper.

super ma ik heb nog een idee voor de ktmdale mat zwart met lichtgroene stickers die met wit afgewerkt zijn
effe een ideetje :
is de honda civic type-r rallycross van Michael de Keersmaecker
http://www.rallycross-photo.com en dan 17/04 valkenswaard en dan van links naar rechts de 4e rij in de gaten houden daar ziet ge een zwarte met lichtgroene auto
Geplaatst: wo 20 apr, 2005 19:35
door SlOoT
Deze ?

Geplaatst: wo 20 apr, 2005 19:46
door Blaster-boy
SlOoT schreef:Deze ?

jep da's em