Hyperpro stuurdemper
-
doubletracing
- Quadracer

ik heb een denton ,werkt zeer goed vind ik maar mijn volgende zal reiger zijn gewoon het feit dat de denton naar buiten zit.bij een aanrijding op de neus is de denton een banaan,heb al een geplooid op supermotard.ook als je achteraf een rooster wil plaatsen op het kader zit de stuurdemper in de weg.kleine detailkes maarja...
de reiger stuurdemper met de beugel van TM schijnt zeer goed te zijn.
de reiger stuurdemper met de beugel van TM schijnt zeer goed te zijn.
wilbers is het noemen niet waard de vuile schurft
maar is een lang verhaal,
Wilbers kon helemaal niets, en heeft altijd invoerder geweest van alle schokdempermerken,
dan heeft hij de naam WP willen claimen in duitsland Wilbers Products, maar dat is niet gelukt, daarna heeft hij dat met die van ons ook gedaan, gevolg, wel gelukt, met een nog groter gevolg dat wij jarenlang geen dempers konden verkopen in Duitsland, met al de rest als gevolg, rechtzaak enz...
verder heeft wilbers al onze producten gekopieerd en verder gebouwd, alleen heeft hij niet echt de kennis in huis om verder te ontwikkelen, dus veel geluk,
waar hyperpro in het spel komt weet ik niet en wil ik mij ook niet over uitlaten, maar ze bouwen pas dempers vanaf november, daarvoor hebben ze enkel stuurdempers gebouwd.
volgens mij was er een soort van samenwerking tussen wilbers en hyperpro dacht ik?
ik hoop alleen dat ze niet teveel schade hebben geleden,
ben dit weekend nog eentje tegen het lijf gelopen in zolder, zijn wel toffe mensen
maar is een lang verhaal,
Wilbers kon helemaal niets, en heeft altijd invoerder geweest van alle schokdempermerken,
dan heeft hij de naam WP willen claimen in duitsland Wilbers Products, maar dat is niet gelukt, daarna heeft hij dat met die van ons ook gedaan, gevolg, wel gelukt, met een nog groter gevolg dat wij jarenlang geen dempers konden verkopen in Duitsland, met al de rest als gevolg, rechtzaak enz...
verder heeft wilbers al onze producten gekopieerd en verder gebouwd, alleen heeft hij niet echt de kennis in huis om verder te ontwikkelen, dus veel geluk,
waar hyperpro in het spel komt weet ik niet en wil ik mij ook niet over uitlaten, maar ze bouwen pas dempers vanaf november, daarvoor hebben ze enkel stuurdempers gebouwd.
volgens mij was er een soort van samenwerking tussen wilbers en hyperpro dacht ik?
ik hoop alleen dat ze niet teveel schade hebben geleden,
ben dit weekend nog eentje tegen het lijf gelopen in zolder, zijn wel toffe mensen
bm suspension
Welke bedoel je nukeesie schreef:Frank MB schreef:VLS gebruikt gewoon reigerkeesie schreef:tsja, VLS heeft volgens mij ook zo'n groot ding, maar ja gaat erom dat het werkt.
vind de hyperpro er mooi en compact uitzien.
dat is toch ook zo'n groot lang ding
Ja inderdaad dat is ook zo'n lange uitschuiver
-
Fré
- Quad Expert

Gisteren zijn we nog eens binnengesprongen bij Wim Motors, die Hyperpro's lijken ons niet echt een oplossing aangezien we ze nog niet op quads zien staan hebben. Dus dit laten we dan over aan de mensen die er eens eentje willen kopen "om te proberen"
We twijfelen serieus, maar de kaarten liggen nu zo dat we volgende merken in overweging nemen:
- Ohlins klassieke demper (zoals Denton) en Ohlins "rotatief type"
- Scott
- GPR
- W.E.R.
- Precision
Het zal uiteindelijk weer een dure grap worden heb ik de indruk.
nog raad is welkom
We twijfelen serieus, maar de kaarten liggen nu zo dat we volgende merken in overweging nemen:
- Ohlins klassieke demper (zoals Denton) en Ohlins "rotatief type"
- Scott
- GPR
- W.E.R.
- Precision
Het zal uiteindelijk weer een dure grap worden heb ik de indruk.
nog raad is welkom
White LTZ-450 - powered by MSD -