Boncari schreef:Boncari schreef:Is dat ontwerp voor de radiateur beschermplaat wel mogelijk?
Volgens mij wordt het metaal in de punten veel te warm, waardoor het om gaat buigen...
Hier moet ik je wel even tegenspreken
Bij ons op het werk zijn er 2 lazersnijmachines waarvan 1 volledig automatisch kan werken (platen 1500*3000)met platen die hij uit 3 stations kan vastnemen (zuiger) en de andere kan platen lazeren van 4000*2000
Daar wij bv vrij veel inox ,yzer en alu van 0.8 lazeren (kunnen tot 18mm gaan dacht ik) zijn er bij de platen zo goed als geen vervormingen te merken!
Voor de mensen die de ontwerpen maken kun je hiervoor beter van de tekeningen een .DXF file (lazerfile) maken die kunnen ,bij ons altans,rechtstreeks naar de lazer gestuurd worden zonder dat er een tekenaar van bij ons aan te pas komt.
De tekeningen die bij ons op het werk worden gemaakt worden met Vellum 4.5 of zoiets gemaakt en kunnen direkt geconverteerd worden in een .DXF lazerfile
Ik heb me ook al is willen bezig houden met bv A-arm protection te maken voor mijn quad maar kon nergens een modelleke vinden voor de maten en dergelijke, want anders had ik het voor mezelf allang gedaan en dat kost me bijna niks van materiaal en uren
Grtz Dirk
PS hier het adres van het bedrijf
http://www.alinco.be" onclick="window.open(this.href);return false;